Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه نحوه تنظیم برجام در دولت اوباما هم حزبی بایدن، نشان می‌دهد رژِیم آمریکا در نحوه تنظیم این سند و توافق طوری عمل کردند که این شکنندگی در آن وجود داشته باشد، گفت: نحوه عملکرد و سابقه آمریکایی‌ها در برجام به ما هشدار می‌دهد که نباید خوش‌بینانه و سهل‌انگارانه با این ماجرا برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «رسول سنایی‌راد» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحولات سیاسی رژیم آمریکا و زمزمه‌هایی که بعضاً شنیده می‌شود، گفت: برگشت آمریکا به برجام در صحبت‌های بایدن و اطرافیانش سخت خواهد بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: برخی از آنها حوزه‌های دیگری برای مذاکره و گفت‌وگو از جمله مباحث دفاعی، موشکی و منطقه‌ای ما را مطرح کرده‌اند.   بیشتربخوانید: کمک سپاه و بسیج به دولت برای کنترل بازار| زحمت‌آفرینی اقلیتی فرصت‌طلب برای تولید‌کنندگان بدهکاری آمریکا در برجام
سنایی راد تأکید کرد: به نظر می‌رسد با توجه به بدهکاری آمریکایی‌ها در بحث برجام، اقدام یک طرفه دولت آمریکا در نقض آن، نحوه تنظیم برجام در دولت اوباما هم حزبی بایدن، نشان می‌دهد رژِیم آمریکا در نحوه تنظیم این سند و توافق طوری عمل کردند که این شکنندگی در آن وجود داشته باشد.

بی اعتمادی ناشی از واقع بینی به آمریکا در ورود به برجام
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: این موضوع بی اعتمادی ناشی از واقع بینی را رقم می‌زند، با توجه به این واقعیت‌ها نمی‌توان به آنها اعتماد داشت، نحوه عملکرد و سابقه آمریکایی‌ها در برجام به ما هشدار می‌دهد که نباید خوش‌بینانه و سهل‌انگارانه با این ماجرا برخورد کرد.

سنایی راد با تأکید بر اینکه اگر در مناسبات و تعاملات این‌گونه، دست پر نداشته باشیم آنها از موضع برتر با ما برخورد می‌کنند، اظهارداشت: تمام تلاش ما باید استفاده از ظرفیت‌های درونی، افزایش اقتدار داخلی و ساختار درونی ما باشد، تا امکان دفاع از منافع و استفاده از سایر ظرفیت‌ها را هم فراهم کنیم.

بیشتربخوانید: ترس دشمن از انتقام شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده کمتر از انتقام اصلی نخواهد بود   انتهای پیام/ برچسب ها: رسول سنایی راد سپاه برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول سنایی راد سپاه برجام آمریکایی ها نحوه تنظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد