Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کنگان گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها نزدیک به ۳ میلیارد تومان به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کمک کردند و در دفتر امام جمعه ۲۰ تبلت به آموزش و پرورش برای حمایت از دانش آموزان اهدا شده است. حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به موج سوم پویش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شهرستان کنگان بیان کرد: با همکاری مردم، خیرین، دستگاه‌های اجرایی در مراحل مختلف پویش همدلی اقدامات متنوعی صورت گرفته است که البته کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه کنگان ادامه داد: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها نزدیک به ۳ میلیارد تومان به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کمک کردند و در دفتر امام جمعه ۲۰ تبلت به آموزش و پرورش برای حمایت از دانش آموزان اهدا شده است.   وی گفت: بیشترین خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا شناسایی شدند و با همکاری دستگاه‌های مختلف خانواده‌های شناسنامه‌دار مورد حمایت قرار گرفتند.   پویش «ایران همدل» هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان از ۶ اردیبهشت با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، آغاز شد.
رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ی شعبان امسال و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت.» بیشتر بخوانید:  اجرای مرحله سوم «پویش همدلی» تا پایان ماه صفر انتهای پیام/ برچسب ها: پویش همدلی امام جمعه کنگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود محمودی پویش همدلی امام جمعه کنگان پویش همدلی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا