Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، فرماندهان سپاه ارتش ایالات متحده به تازگی با تیم انتقالی بایدن دیدار داشته اند و در مورد پروژه دیوار مرزی مکزیک که ساخت آن توسط دونالد ترامپ آغاز شده به گفت و گو پرداختند.

واحد مهندسان ارتش ایالات متحده در این دیدار تخمین زدند که در صورت متوقف ساختن این پروژه، جو بایدن می تواند تقریباً ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد دلار در هزینه ها صرفه جویی کند.

با نزدیک شدن به پایان دوران ریاست جمهوری چهار ساله ترامپ به نظر می رسد بایدن دیوار نیمه ساخته‌ای را به ارث می‌برد که شاهدی بر سیاست های سختگیرانه ترامپ در قبال مهاجرانی است که وی زمانی آنان را مجرمان و تجاوزگران توصیف کرد.

انتظار می‌رود بایدن که زمانی یکی از منتقدان این طرح بوده و آن را هدر رفت ۱۵ میلیارد دلار بودجه آمریکا می‌دانست، ادامه ساخت این دیوار نیمه کاره را متوقف کند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده آژانس گمرک و مرزبانی ایالات متحده در ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر)، تاکنون ۶۶۸ کیلومتر از دیوار جدید در امتداد بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر مرز تکمیل شده است.

دیوار مرزی مکزیک - آمریکا رشته فنس‌هایی است که برای پیشگیری از مهاجرت غیرقانونی از مکزیک به آمریکا احداث شده است.

ترامپ که در تمام دوران ریاست‌جمهوری خود خواهان احداث دیوار میان آمریکا و مکزیک بود، ادعا می‌کرد که مکزیک هزینهٔ ساخت آن را که ۸ تا ۱۲ یا حتی ۲۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، خواهد پرداخت.

در ۲۵ ژانویه (پنجم بهمن) سال ۲۰۱۷ دولت ترامپ با امضای یک فرمان اجرایی احداث دیوار مرزی را شروع کرد.

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیوار مرزی مکزیک ترامپ جو بایدن دیوار مرزی مکزیک آمریکا و مکزیک پارسی خبر دیوار مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش ایسنا، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه‌های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه‌ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه‌ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است