Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ حجت اله مهدوی در کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی افزود: در سال جاری از هزار و ۵۲۹ تعهد اشتغال، هزار و ۹۵۰ نفر تا ۲۶ آذر، در سامانه رصد اشتغال این شهرستان ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۶۴ طرح به ارزش هزار و ۲۵۰ میلیارد و۹۵۲ میلیون ریال از تبصره ۱۶ و ۱۸ به بانک های شهرستان معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی اظهار داشت: از این میزان ۳۳۰ طرح به ارزش ۶۶۰ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است و همچنین برای ۵۸۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.
 

طرح ملی توسعه مشاغل موجب توانمندسازی اقتصادی زنان می‌شود

فرماندار نهاوند در نشست کارآفرینی جهاد دانشگاهی و امور بانوان فرمانداری با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی منجر به توانمندسازی اقتصادی زنان می شود افزود: اگر چه ما به‌ عنوان کارفرما در این طرح حضور داریم اما همکاران در فرمانداری‌ و بخشداری‌ها برای جذب افراد باید وقت بگذارند و در واقع یک کار همه جانبه انجام دهند چرا که در نهاوند ظرفیت خالی زیادی داریم.

مراد ناصری خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در راستای ساماندهی اشتغال بانوان تاثیرگذار است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
وی موضوع اشتغال را خط قرمز تمام مدیرانی دانست که قصد خدمت به مردم را دارند و اظهار داشت: ظرفیت و سهم نهاوند از این طرح ۳۰۰ نفر مشخص شده که امیدواریم با استقبال بانوان و پیشرفت طرح در شهرستان سهم نهاوند را افزایش دهیم.

فرماندار نهاوند با ابراز امیدواری نسبت به افزایش ارتباطات میان دو مجموعه، عنوان کرد: امور بانوان ما از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای تشویق و جذب افراد استفاده خواهد کرد.

ناصری توصیه کرد: از ظرفیت اداره کار، بهزیستی، کمیته امداد، صداوسیما و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی بهتر و معرفی طرح استفاده بهینه شود.


۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در شهرستان اسدآباد پرداخت شد

فرماندار اسدآباد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به ۷۸۲ متقاضی وام ازدواج ۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

سعید کتابی عنوان کرد: جوانان به عنوان موتور محرکه و سرمایه‌های مهم جامعه در زمینه اشتغال، معیشت و ازدواج باید با تمام توان حمایت شوند.

وی با تأکید بر نگاه ویژه به ورزش جوانان، افزود: تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان برای بهره‌مندی جوانان باید در اولویت قرار گیرد ضمن اینکه فعال شدن هر چه بیشتر ورزش همگانی شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان ضرورت دارد.

برچسب‌ها همدان اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی کبودرآهنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی کبودرآهنگ همدان اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی کبودرآهنگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان

حجت‌الله شهبازی گفت: جهش جذب تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۲ زمینه‌ساز جهش تولیدات باغبانی با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

او با بیان اینکه سال گذشته با جذب تسهیلات ۱۱۵ میلیارد ریالی در حوزه مکانیزاسیون نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد رشد ۱۴ برابری بودیم گفت: تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۱ معادل ۸.۴ میلیارد ریال جذب شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این تسهیلات در حوزه ادوات باغی، گیاهان دارویی و گلخانه‌ای جذب شده است.

حجت‌الله شهبازی گفت: بین شهرستان‌های استان، ملایر با جذب ۵۵ میلیارد ریال رتبه اول، تویسرکان با جذب ۲۷ میلیارد ریال رتبه دوم و شهرستان بهار با جذب ۱۰ میلیارد ریال رتبه سوم استان را از آن خود کرده اند.

او توسعه مکانیزاسیون باغبانی را به منظور افزایش تولید محصولات باغبانی از نظر کمی و کیفی حائز اهمیت دانست و گفت: این مهم کاهش هزینه‌های تولید را نیز در پی دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه امکان تولید و عرضه محصولات با قیمت پایین از دیگر مزایای توسعه مکانیزاسیون باغات است گفت: رقابت‌پذیری در بازار‌های خارجی از دستاورد‌های کاهش هزینه تولید و توسعه مکانیزاسیون به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان