Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خط لوله انتقال نفت مارون، نفت خام را از استان خوزستان به پالایشگاه اصفهان منتقل می‌کند که قسمتی از این لوله انتقال نفت از منطقه میانکوه شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری عبور می‌کند.

این خط لوله انتقال نفت ظهر روز یکشنبه هفته جاری در نزدیکی محل گندمکار و سرخون بخش میانکوه شهرستان اردل دچار شکستگی شد و نفت خام قابل توجهی از این لوله در دره محل سرازیر و وارد رودخانه سرخون شد که بخشی از نفت سراریز شده دچار حریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو این حادثه سریعأ جلسه فوق العاده‌ای با حضور نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ با دکتر اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت‌ بحران کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و در این جلسه قدرت‌الله‌حمزه تذکرات صریحی در خصوص تسریع رسیدگی به حادثه داد و مقرر شد فعلا مبلغ بیست میلیارد ریال بابت جبران خسارات‌ اولیه اختصاص یابد.

قدرت‌الله حمزه همچنین از رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار  تخصیص اعتباری ویژه در این زمینه شد تا اقدامات مقتضی و تدابیر مناسب جهت رفع مشکلات و دلجویی از مردم منطقه محروم بخش میانکوه ناشی از حادثه به عمل آید.

وی همچنین رؤسای قوای مقننه، قضاییه و مجریه برای رسیدگی فوری به حادثه ترکیدگی و انفجار لوله نفت مارون نامه زد و از رئیس قوه قضاییه نیز درخواست کرد تا متولیان امر به عنوان مدعی‌العموم به این حادثه ورود نموده و رسیدگی و تدابیر لازم را به عمل آوردند.

لازم به ذکر است، جلسه‌ای در روزهای آینده با حضور وزیر نفت برای حل مشکل سرخون و گندمکار تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قدرت الله حمزه نماینده مجلس یازدهم ترکیدگی لوله نفت مارون اصفهان بودجه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل