Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر اعتباری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: هر چند ماشین سازی در حال حاضر شرایط بحرانی را سپری می کند، اما با توجه به ظرفیت ها و نفرات کنونی تیم می توان با انجام برخی تغییرات در تمرینات و نیز نحوه بازی و به کارگیری بازیکنان به آینده این تیم امیدوار بود.

وی برگشت ماشین سازی به جدول و رهایی از قعر جدول را ممکن دانست و اظهار داشت: تیم ماشین سازی پتانسیل بالایی دارد و از دیدگاه من می توان روی تک تک بازیکنان حاضر تمرکز کرد تا به نتایج قابل قبول دست یافت، زیرا وجود نفراتی چون پیمان بابایی، آرزوی هر تیمی است که باید از او به بهترین شکل ممکن بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتباری، شرایط تهاجمی تیم ماشین سازی را بسیار بهتر از تراکتور دانست و ادامه داد: باید روی روند کار تهاجمی تیم برنامه ریزی شود تا تیم با مجموعه ای از تاکتیک های معمول به گل برسد و من قول می دهم با همین نفرات و ترکیب تیمی، ماشین سازی توانایی کسب رتبه های بین نهم تا یازدهم جدول را دارد.

وی با تمجید از نوع بازی پیمان بابایی در ماشین سازی، اظهار داشت: بدون تردید آینده روشنی در انتظار اوست و شک نکنید که بابایی تبدیل به یکی از مهاجمان کلاسیک ایران خواهد شد و حتی به تیم ملی هم راه خواهد یافت، اما اینکه چرا ماشین سازی با وجود این بازیکن در قعر جدول است، جای تامل و سئوال از کادر فنی دارد.

اعتباری، ادامه روند کنونی در ماشین سازی را بسیار خطرناک خواند و اضافه کرد: در ابتدای فصل مدیران باشگاه دچار اشتباه شده و یک سرمربی جوان، بی تجربه و فاقد توانایی های لازم در لیگ برتر را به کار گرفتند که از همان اول مشخص بود نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

وی زمان تغییرات صورت گرفته در ماشین سازی را مناسب توصیف کرد و افزود: هم اکنون باید سران باشگاه نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام فوری انجام داده و در سریع ترین زمان تیم را از بلاتکلیفی فنی رها کنند تا در ادامه لیگ برتر تیم به شرایط معمول بازگردد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اکنون با ۱ امتیاز حاصل از تساوی ۱ بر ۱ مقابل ذوب آهن ۱۰ نفره در تبریز، در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

این تیم در هفته هفتم لیگ فردا / جمعه/  در تهران به مصاف سایپا می رود.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی اخبار کنکور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر