Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:19:58 GMT

نامه حاج قاسم به دخترش فاطمه؛ مرگ خونین من کجایی؟+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۸۱۵۳

نامه حاج قاسم به دخترش فاطمه؛ مرگ خونین من کجایی؟+فیلم

‍‍‍‍‍‍

در نامه ای که سپهبد شهید قاسم سلیمانی چند ماه پیش از شهادتش برای دخترش فاطمه نوشت، آمده است: آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته؛ چهارشنبه 26 آذرماه 1399 در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در این دیدار طی سخنانی، ویژگی های سپهبد شهید قاسم سلیمانی را توصیف کردند.

در این دیدار فاطمه سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی نامه ای را که پدرش چند ماه قبل از شهادت برای او نگاشته بود، قرائت کرد. این نامه که دل نوشته سردار در ستایش مقام شهادت و اشتیاق او بر این لحظه است، دارای جملات تأمل برانگیزی است. بخشی از متن نامه به شرح زیر است:

«فاطمه عزیزم! این چند صفحه را برای تو می‌نویسم، چون می‌دانم مقدسانه مرا دوست داری؛ نمی دانم چرا این حرف‌ها را برایت می نویسم، اما احساس می‌کنم در این تنهایی و غربت عمرم نیاز دارم با کسی عقده دل باز کنم. آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟

مشتاق دیدارت هستم... وقتی بوسه انفجار تو، تمام وجود مرا در خود محو می‌کند، دود می کند و می‌سوزاند. چقدر این لحظه را دوست دارم. آه...چقدر این منظره زیباست. چقدر این لحظه را دوست دارم. در راه عشق جان دادن خیلی زیباست...

خدایا! 30 سال برای این لحظه تلاش کردم. برای این لحظه با تمام رقبای عشق در افتاده ام. زخم‌ها برداشته ام، واسطه‌ها فرستاده ام. چقدر این منظره زیباست! چقدر این لحظه را دوست دارم...»

امام خامنه‌ای: انتقام از آمران و قاتلان شهید سلیمانی در هر زمان که ممکن باشد قطعی است/ چهار توصیه رهبر انقلاب به مردم و مسئولان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم شهید امام خامنه ای رهبر سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی فیلم شهید امام خامنه ای رهبر سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید قاسم سلیمانی سپهبد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش

تصویر جدید از مهران مدیری و دخترش در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. 

مهران مدیری و دخترش 

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان