Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود خلجی گفت: در چند روز قبل در پی دریافت تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش در خیابان داوران شهرستان اراک و ایراد خسارت به خودروهای عبوری بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی با بیان متواری شدن افراد درگیر قبل از حضور تیم گشت انتظامی ادامه داد: شناسایی و دستگیری این افراد که با درگیری، قمه و عربده کشی، موجب اخلال در نظم عمومی و نارضایتی اهالی شده بودند، در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با تحقیقات و تلاش مأموران و پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۶ نفر از این اراذل و اوباش شناسایی و با در عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف سه دستگاه وسیله نقلیه و کشف تعدادی سلاح سرد در عملیات دستگیری این افراد، خاطر نشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات که همگی از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه در راه امنیت و آرامش مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: پلیس همواره با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت، به صورت مستمر از سوی پلیس اجرا خواهد شد.

کد خبر 5098015

منبع: مهر

کلیدواژه: ماموران انتظامی اراک اراذل و اوباش ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شب یلدا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهرستان کرج آلودگی هوا قاسم سلیمانی هفته پژوهش بارش برف اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی از دستگیری یکی از اوباش تحت تعقیب در ملارد خبر داد.

نورمحمدی با بیان اینکه این اوباش که تحت تعقیب پلیس قرار داشته در منطقه «خوشنام» شهرستان ملارد دستگیر شده است اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این پرونده متهم را در یکی از مناطق صفادشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، شرور و اوباش تحت تعقیب را در مخفیگاهش در صفادشت دستگیر کردند.

وی افزود: اوباش دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی‌بر شرارت با سلاح سرد اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6095090

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر