Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، بیست و هفتم آذر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/9/27؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

نواف الاسیوی: استقلال-العین و فولاد-الوحده، پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2021

حریفان دو تیم استقلال و فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، نواف الاسیوی، خبرنگار مشهور عربستانی از مشخص شدن قرعه کشی مرحله پلی لیگ لیگ قهرمانان آسیا 2021 خبر داد. طبق اعلام این خبرنگار، استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید به مصاف العین امارات برود. همچنین فولاد خوزستان هم به عنوان تیم چهارم ایران در این مرحله باید مقابل الوحده امارات قرار بگیرد.

بدین ترتیب سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 هم 2+2 می‌ماند.

احمد مددی مدیرعامل استقلال شد

مدیرعامل جدید آبی ها مشخص شد.

به گزارش طرفداری، پس از کش و قوس های فراوان، مدیرعامل جدید آبی ها مشخص شده است. احمد مددی که پس از احمد سعادتمند مدتی است به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در این باشگاه فعالیت می کرد، حالا به عنوان مدیرعامل جدید آبی ها انتخاب شده است.

از گزینه های زیادی به عنوان گزینه مدیرعاملی استقلال نام برده می شد ولی در نهایت احمد مددی این سمت را به دست آورد. امروز جلسه طولانی هیات مدیره برای  معرفی مدیرعامل جدید برگزار شد و در حالی که هنوز جلسه ادامه دارد، برخی خبرگزاری ها و سایت های نزدیک به وزارت ورزش از انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید خبر داده اند.

این درحالی است که هنوز رسانه رسمی باشگاه استقلال این خبر را منتشر نکرده است. دو عضو از چهار عضو هیات مدیره استقلال مخالف معرفی مددی بودند اما به نظر می رسد با ورود آصفی به عنوان عضو پنجم، مددی آرای لازم را برای تبدیل از سرپرست موقت به مدیرعامل به دست آورده باشد.

تیم منتخب سال 2020 قاره آسیا از نگاه IFFHS با حضور سردار آزمون

کره جنوبی دو نماینده در لیست 11 نفره تیم منتخب سال 2020 آسیا از نگاه IFFHS دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از IFFHS، تیم منتخب سال 2020 آسیا به شرح ذیل است:

مت رایان (برایتون، استرالیا)، مایا یوشیدا (سمپدوریا، ژاپن)، تاکه هیرو تومیاسو (بولونیا، ژاپن)، محمد البریک (الهلال، عربستان)، تیراتون بونماتان (یوکوهاما مارینوس، تایلند)، وو لی (اسپانیول، چین)، سالم الدوسری (الهلال، عربستان)، تاکومی مینامینو (لیورپول، ژاپن)، اکرم عفیف (السد، قطر)، سردار آزمون (زنیت، ایران)، سون هیونگ مین (کره جنوبی)

سرمربی: رضوان لوچسکو (الهلال، رومانی)

آژاکس 5-4 اوترخت؛ سهم آژاکس در جشنواره گل ها بیشتر بود پاری سن ژرمن 2-0 لوریان؛ بردی آسان مقابل حریف 10 نفره فولام 0-0 برایتون؛ حضور 10 دقیقه ای جهانبخش در شب تساوی قعر جدولی ها بارسلونا 2-1 رئال سوسیداد؛ فرصت سوزی های گریزمان به خیر گذشتند! لیورپول 2-1 تاتنهام؛ کلوپ راه شکست دادن آقای خاص را بلد است اینتر 1-0 ناپولی؛ یک قدم تا صدر فیورنتینا 1-1 ساسولو؛ ویولا با پراندلی همچنان در حسرت برد جنوا 2-2 میلان؛ اشتباهات یک جوان بی تجربه، ترکیب ناقص و لغزش روسونری هوفنهایم 0-1 لایپزیش؛ شانه به شانه در کنار مدعیان بایرن مونیخ 2-1 وولفسبورگ؛ لوا با بریس پیروزی بخش به استقبال د بست می رود کلن 0-4 بایرلورکوزن؛ صدای غرش شیرها در صدر جدول می پیچد لیدز یونایتد 5-2 نیوکاسل؛ جشنواره گل شاگردان بیلسا در الندرود لسترسیتی 0-2 اورتون؛ کارلتو دوباره مسیر پیروزی را پیدا کرده است آرسنال 1-1 ساوتهمپتون؛ در این شرایط یک امتیاز هم غنیمت است کارداسار 0-3 اتلتیکو مادرید؛ برد بی چک و چانه مقابل حریفی گمنام یوونتوس 1-1 آتالانتا؛ موشک جواب موشک برنامه بازی های مهم امروز (27 آذر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر ایران:
آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان / ساعت 15
نساجی مازندران - مس رفسنجان / ساعت 15

لیگ برتر انگلیس:
استون ویلا - برنلی / ساعت 21:30
شفیلد یونایتد - منچستر یونایتد / ساعت 23:30

سری آ:
رم - تورینو / ساعت 23:15

صبحانه ورزشی 1399/9/27؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 26 آذر 1399 سردار آزمون و مادرش با جت شخصی اش به ایران بازمی گردند مرتضی پورعلی گنجی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر