Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد: انسان در مسئولیت های شخصی و اجتماعی نباید دچار بی تفاوتی و غفلت شود چرا که این امر بدترین نوع مرگ است.

وی بیداری را اولین قدم برای موفقیت دانست و افزود: در غلفت انسان دچار خدافراموشی و خود فراموشی می شود بنابراین هیچ خدمتی بهتر از بیدار کردن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی با بیان این مطلب که انسان بیدار راه انسانیت را با نور علم می پیماید، اظهار کرد: خداوند در نظام خلقت، انسان را آگاه آفریده و دارای علمی ذاتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آفرینش ارزش ها مانند از خودگذشتگی، سخاوت و علم و حکمت برای این عالم نبوده بلکه در عالمی دیگر معنا می دهند بنابراین جنبه های انسانی در اینجا تکون پیدا کرده و در آخرت معنی می شود.

وی بیان کرد: همانگونه که انسان در رحم رشد می کند اما برای این عالم است، این عالم هم از جهت ارزش های اصیل در جهان آخرت معنا می شود بنابراین فکر انسان بیدار برای آخرت است.

آیت الله عبادی افزود: کسی که آخرت را فراموش کرده از هر دری وارد می شود و هیچ تعهدی ندارد اما انسان هوشیار دروغ نمی گوید و ارزش ها را زیر پا نمی گذارد.

وی با بیان اینکه انسان بیدار همواره باید توجه داشته باشد که برای عالمی خلق شده که هرگز از بین رفتنی نیست، افزود: انسان بعد از مرگ حیاتی مستقل داشته و روحش زنده است.

آیت الله عبادی با اشاره به رویای صادقه انسان بیان کرد: در رویای صادقه روح انسان از جسم جدا شده و برای لحظه ای در عالمی دیگر سیر می کند.

وی با بیان اینکه با تفکر پست مادی افسانه فیزیکی، وجود عالمی دیگر معنی نمی دهد، گفت: این دلیل بر این است که خیالی که مادی ها می بافند و خود و دیگران را گول می زنند اغوا بدتر از شیطان است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه روح، حقیقت انسان و کمالاتش در ارزش ها است، افزود: هر چه به جاده فطرت، عقل و دین نزدیک شویم به ارزش والای انسانی پی می بریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ریشه تمام بدکاری ها غفلت و بی توجهی به خود و هستی است، افزود: غرب به عنوان شیطان بزرگ به حق کشی، انسان کشی و کلک مشغول است و وقتی پیشوای جامعه بشریت شود، شرایط همین غفلت می شود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در مدیریت ها ارزش های انقلاب را پیاده کنیم، افزود: به کارگیری انسان های نالایق بر دوش مردم و سپردن کارهای بزرگ را به انسان های کوچک نورچشمی یکی از بدترین ظلم ها است.

آیت الله عبادی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: کسی که اساس ظلم و سنت سیئه ای را ایجاد کند، در تمام گناهانی که بر او بار شود، شریک است.

کد خبر 5098019

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شب یلدا شهرکرد گرگان کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج قاسم سلیمانی هفته پژوهش بارش برف آیت الله عبادی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی

مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و کشوری خوی با حضور فرماندار ، مسئولین شهرستانی و معلمان در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی بوتراب برگزار شد .

کریم علی نژاد فرماندار ویژه خوی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و دیگر شهدای معلم گفت:
معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی بوده و راه انبیا را طی نموده و در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند به همین خاطرتکریم آنان وظیفه همگان می باشد.
علی نژاد به خدمت معلمان در مناطق صعب‌العبور اشاره کرد و گفت : 
معلمان در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و آب و هوایی ونقاط و موقعیت های جغرافیایی جهت تربیت فرزندان میهن اسلامی تلاش می کنند تا بچه های این کشور را به آگاهی و کمال برسانند .

وی به تاثیرگذاری معلمان در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت : معلمان تاثیرگذارترین قشر در توسعه فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی جامعه بوده و حضور فعال دارند بطوری که در  تربیت نسلی انقلابی در دوران های مختلف موفق بوده و مبین آن جوانانی است که از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس و تا حال پای کار انقلاب حاضر بوده و هستند. 

وی تاکید کرد: معلمان بعنوان افسران سپاه پیشرفت در خط مقدم تربیت نسل انقلابی می باشند و امروز پیشرفت های کشور درتمامی عرصه های علمی، کشاورزی، موشکی،پزشکی و ....مدیون این عزیزان است.

فرماندار خوی معلمان را به مثابه آیه های قرآن همان  مقام محسنین دانست و گفت: معلمان بهترین مصداق آیه محسنین هستندچرا که معلمی یعنی از خود گذشتی یعنی ایثار و فداکاری برای دیگران است و این مقام معلم است.
علی نژاد به حضور پرشور معلمین در جبهه های جنگ اشاره کرد و افزود :
بیشترین شهدای دفاع مقدس را شهدای فرهنگی و دانش آموز شامل می شود بطوری که معلمان با شاگردانشان در جبهه همرزم شدند و فضای درس و مشق را به کنار توپ و تانک بردند تاسرمشق جهاد را به طور عملی به شاگردانشان املا کنند.

فرماندار خوی در پایان سخنان خود گفت : معلمان با نشان دادن راه درست و تفکر انقلابی به مثابه آیه یخرجونهم من الظلمات الی النور انسان ها را از تاریکی ها به سمت نور سوق می دهند.
در ادامه مراسم گرو تواشیح خاتم الاوصیاء آموزش و پرورش سرود 
همتایان معلم را اجرا نمودند .
در پایان مراسم معلمان نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است