Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا در دیداری که باید پیروز می شد، موفق ظاهر شد.
به گزارش آریا، بارسلونا و رئال سوسیداد در دیداری زودهنگام از هفته نوزدهم به مصاف هم رفتند. رئال سوسیداد در پی حفظ صدرنشینی بود و بارسلونا آمده بود تا کورسوی امیدش را برای ادامه مسابقات لالیگا حفظ کند. در شبی که آنتوان گریزمان در حالت عادی باید هتریک می کرد، این اتفاق رخ نداد تا تیم کومان بازی را با اضطراب خالص به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارسلونا 0-1 رئال سوسیداد؛ ویلیان ژوزه: در میان غفلت مدافعان بارسلونا، ویلیان ژوزه با یک پاس کاتبک در شلوغی محوطه جریمه صاحب توپ شد و گلزنی کرد
بارسلونا 1-1 رئال سوسیداد؛ جوردی آلبا: پاس گریزمان با اثر پدری همراه شد تا توپ برای آلبا کاشته شود و شوت زیبا و کات دار مدافع چپ اسپانیایی وارد دروازه سوسیداد شود.
بارسلونا 2-1 رئال سوسیداد؛ فرنکی دی یونگ: موتور آلبا روشن شده است! فولبک بارسلونا با سانتر زمینی خود دی یونگ را صاحب توپ کرد تا او دروازه عملا خالی را باز کند. البته این گل ابتدا به دلیل آفساید مردود اعلام شد که پس از بررسی کمک داور ویدئویی، تایید شد.

- در شبی که لیورپول به طور کامل مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت موفق شد با گل دیرهنگام روبرتو فیرمینو از سد تاتنهام عبور کند، تا ضمن شکست دادن رقیبش، صدر جدول را از آن خود نماید. لیورپول برای بردن تاتنهام کار بسیار سختی داشت، اما سرانجام حملات پی در پی این تیم جواب داد و روبرتو فیرمینو موفق شد سه امتیاز ارزشمند را مقابل اسپرز برای تیمش به ارمغان آورد. لیورپول با این برد 28 امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام بر صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس تکیه زد.   
لیورپول 1-0 تاتنهام | محمد صلاح (27): لیورپول مزد بازی بهتر خود را دید. حرکت کرتیس جونز به داخل محوطه جریمه، با دفع ناقص توپ همراه شد و توپ به محمد صلاح رسید و ضربه این بازیکن مصری پس از برخورد به پای توبی آلدرویرلد درون دروازه اسپرز جای گرفت.
لیورپول 1-1 تاتنهام | سون هیونگ مین (33): ضد حمله سریع بازیکنان تاتنهام با پاس لوسلسو به سون هیونگ مین همراه شد و سون نیز موفق شد دروازه قرمزها را بگشاید.
لیورپول 2-1 تاتنهام | روبرتو فیرمینو (90): کرنر ارسالی اندی رابرتسون را روبرتو فیرمینو با ضربه سر به گل برتری تیمش تبدیل کرد.

- از هفته دوازدهم سری آ ایتالیا، امشب از ساعت 23:15 اینتر در سن سیرو میزبان ناپولی بود. پس از تساوی میلان مقابل جنوا، آنها با 28 امتیاز همچنان صدرنشین هستند اما اینتر با این پیروز ارزشمند 27 امتیازی شد و در رده دوم جدول ایستاد. بازی با وجود کم گل بودن، پرحادثه و زیبا بود و حتی در دقیقه 92، ضربه پتانیا به تیرک دروازه اینتر برخورد کرد. نقطه عطف بازی در دقیقه 72 بود که اینتر توانست به پنالتی برسد و لورنتزو اینسینیه با اعتراض خود، ناپولی را 10 نفره کرد.
دقیقه 72، روملو لوکاکو برای اینتر: پس از برخورد دارمیان با اوسپینا در محوطه جریمه ناپولی، داور نقطه پنالتی را نشان داد و روملو لوکاکو با یک ضربه پای چپ محکم به گوشه پایین دروازه، موفق به گلزنی شد.

- بایرن مونیخ با سیستم و ترکیب جدید، پس از دو بازی توانست مجددا در بوندسلیگا پیروز شود. روبرت لواندوفسکی که احتمالا فردا جایزه مرد سال فیفا موسوم به د بست را خواهد گرفت، با یک بریس دلچسب به استقبال این جایزه می رود.
بایرن مونیخ 0-1 وولفسبورگ؛ مکس فیلیپ 5`: اشتباه سانه باعث شد توپ به کوین امبابو برسد. مدافع سوئیسی توپ را به روی دروازه ارسال کرد و مکس فیلیپ با یک ضربه چکشی زیبا، توپ را وارد دروازه نویر کرد.
بایرن مونیخ 1-1 وولفسبورگ؛ روبرت لواندوفسکی 45`: سانتر دقیق کینگزلی کومان با پرش و ضربه سر لواندوفسکی همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.
بایرن مونیخ 2-1 وولفسبورگ؛ روبرت لواندوفسکی 50`: بازیکنان وولفسبورگ توپ را لو دادند و بواتنگ با پاسی بلند و دقیق، لواندوفسکی را صاحب توپ کرد. مهاجم لهستانی پیشروی کرد و به محوطه جریمه رسید تا با شوتی محکم، دروازه وولفسبورگ را باز کند.

- فرصت سوزی های موراتا و کریستیانو رونالدو مقابل آتالانتا می تواند در پایان فصل برای یووه گران تمام شود. یوونتوس شب تلخی را سپری کرد؛ ابتدا آرتور ملو شدیدا مصدوم شد و سپس فرصت سوزی های عجیب آلوارو موراتا و البته خراب شدن پنالتی کریستیانو رونالدو باعث شد یوونتوس دو امتیاز حساس را در خانه خود از دست بدهد.
یوونتوس 1-0 آتالانتا؛ فدریکو کیه زا 29`: پاس بنتانکور، فدریکو کیه زا را صاحب توپ کرد و او پس از حرکت در عرض، با یک شوت عالی از پشت محوطه جریمه، دروازه آتالانتا را فرو ریخت.
یوونتوس 1-1 آتالانتا؛ رمو فرویلر 57`: پس از این که توپ گومز را زدند، رمو فرویلر صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه یوونتوس را به زیبایی باز کرد تا پاسخ گل زیبای کیه زا را بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا تاتنهام لیورپول اینتر یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی رئال سوسیداد به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شده باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا دیداری سخت و دشوار در ورزشگاه آلیانس آرنا در پیش دارند و سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی بایرن مونیخ به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودشان آسان کنند.

میلیتائو که از مرداد ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی رئال مادرید نبود در چند هفته اخیر بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته و شب گذشته از ابتدا به میدان رفت و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«خیلی خوشحالم که پس از هشت ماه بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان رفتم.

همه ما در این بازی به سختی تلاش کردیم و توانستیم خیلی خوب برابر حریف دفاع کنیم. انگیزه زیادی داریم که به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی بایرن مونیخ فکر کنیم و به خوبی برای سه‌شنبه شب آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!