Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، اظهار کرد: ممکن است بنا به درخواست وزارت بهداشت محدودیت‌های جدیدی در شب یلدا اعمال شود.

او ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از موارد ابتلا به کرونا نتیجه حضور در دورهمی های خانوادگی است. خواهش می‌کنیم مردم از برگزاری هرگونه مهمانی و دورهمی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور افزود: امسال برگزاری شب یلدا در خانه‌ها و خانواده‌ها شکل و سبک سال‌های گذشته را نخواهد داشت، اما امیدواریم در زمینه اعمال محدودیت‌ها در شب یلدا مصوبات خوبی داشته باشیم.

او گفت: اگر محدودیت‌ها رعایت نشود، ممکن است شاهد بازگشت روند صعودی ابتلا به کرونا در جامعه باشیم. همچنین با وجود فصل زمستان و کرونا، یلدا و سنت‌های قدیم می‌توانند در حال حاضر دردسرساز شوند.

جهانپور در پایان تاکید کرد: قطعا مردم در برگزاری یلدایی سالم مشارکتی مضاعف خواهند داشت و از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی دوری می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جهانپور یلدا دورهمی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره از بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و افزود: بیشترین بارش ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.
وی از عشایر و کوهنوردان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»