Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور درباره اظهارات رییس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر اینکه "دو ایرلاین ایرانی آماده واردات هر نوع واکسنی از جمله فایزر هستند"، گفت: زنجیره سرد، فقط انتقال از مبدا به فرودگاه مقصد نیست بلکه زنجیره سرد کل مسیر تلقیح واکسن به گروه هدف تا یک شهر و روستای دورافتاده را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به زنجیره سرد منهای ۷۰ درجه مورد لزوم در واکسن کرونا فایزر، افزود: مشخص است که تزریق در فرودگاه و پای هواپیما انجام نمی شود و یک روز و یکساعت هم نیست.   سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: زنجیره سرد مورد نیاز برای این واکسن باید برای همه روزهای ورود، توزیع و تلقیح رعایت شود و دمای منهای ۷۰ درجه سلسیوس، از منظر زنجیره سرد نگهداری و توزیع، یک ضعف فناوری است.   جهانپور تاکید کرد: قطعا واکسن های تایید شده با دمای نگهداری بالاتر و شرایط زنجیره سرد سهل‌تر و در دسترس، مزیت نسبی دارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت واکسن کرونا زنجیره سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۸ درجه را نشان می‌دهد است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۱ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید