Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:‌ در تحقق برنامه ریزی های جامع پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، در بررسی های کارشناسی و افزایش اشرافیت اطلاعاتی، این مهم به عنوان یکی از سرفصل های ماموریتی از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان به صورت ویژه پیگیری و عملیاتی می شود.
 
وی بیان داشت: در ادامه این رویکرد عملیاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در طرحی یک هفته ای موفق به توقیف ۱۱ دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات ها را در حدود ۱۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال طی ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان اعلام کرد و اظهار داشت:‌ در بازرسی از این خودروها، تعدادی حلقه لاستیک، لوازم خانگی و مواد خوراکی کشف و ۱۱ نفر نیز دستگیر شدند.
 
مفخمی شهرستانی با بیان استمرار و قاطعیت پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا تصریح کرد: دستگیرشدگان در این عملیات ها با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق استان مرکزی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر