Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا با سایت فیفا مصاحبه ای انجام داد.

بشار رسن، هافبک عراقی باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیمش و اولسان هیوندای کره جنوبی، مصاحبه ای با سایت فیفا انجام داد و در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از FIFA، رسن در ابتدا در تمجید از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق خود که با او در سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، بیان کرد:

باید از برانکو تمجید کرد که تیمی با ذهنیت قهرمان ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه از نظر فردی چیزی به او تعلق نگرفت و بازیکنان کلیدی اش را در طول 4 سال از دست داد، این مسئله هرگز روی عملکرد تیمش تاثیر نگذاشت. حتی امسال، 5 بازیکن جدیدمان در لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را پوشیدند و این ثابت می کند ترکیب پرسپولیس چگونه است.

هافبک پرسپولیس در مورد رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:

رقابت های سختی داشته ایم و به آسانی به فینال نرسیده ایم، به خصوص اینکه در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی، امتیازات را از دست دادیم. شرایط وقتی بازی ها به قطر منتقل شد، تغییر کرد و ما شرایط را عوض کردیم و مقابل بهترین و قوی ترین تیم های غرب آسیا نمایش خوبی ایفا کردیم. انجام بازی هر 3 روز یک بار خیلی سخت بود ولی اکنون فقط یک بازی با قهرمانی در آسیا فاصله داریم. 

رسن در مورد تقابل با اولسان هیوندای اضافه کرد:

اولسان تیم بسیار خوب و یک حریف سخت است. بازی آن ها را مقابل ویسل کوبه دیدم که این تیم نزدیک به صعود به فینال بود ولی با وجود موقعیت های بالا، اولسان حریف خود را مدیریت کرد و به فینال رسید. مانند بقیه تیم های شرق آسیا، اولسان بازیکنانی سریع، از نظر فیزیکی قوی و منظم از نظر فنی دارد. این تیم به خاطر خوش شانسی در فینال نیست. قطعا بازی سختی مقابل آن ها خواهیم داشت و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشید، قهرمان خواهد شد.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد حضور در جام باشگاه های جهان خاطرنشان کرد:

هم ما و هم اولسان هیوندای برای بازی در جام باشگاه های جهان انگیزه زیادی داریم. بازی در آن رقابت ها فرصت ویژه ای به ما می دهد تا با تیم های مانند بایرن مونیخ با ستاره های جهانی اش بازی کنیم که این برای همه یک رویا است. اینکه قطر میزبان جام باشگاه های جهان و همچنین جام جهانی 2022 است، برایم ویژه است زیرا من در برخی استادیوم های این کشور بازی کرده ام. سازماندهی در اینجا واقعا عالی بوده و استادیوم ها فوق العاده اند. شخصا امیدوارم طی دو سال در این دو رقابت بزرگ شرکت کنم.

 

همچنین بخوانید:

رسانه عراقی: رسن مهره تاثیرگذار پرسپولیس/ او سلاح گل محمدی در فینال است

گزارش تمرین پرسپولیس | تمرین با توپ های مخصوص لیگ قهرمانان آسیا

حمید مطهری: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که حریفان باید خیلی ریزبینانه‌ ما را آنالیز کنند

گزارش تمرین پرسپولیس | کری خوانی سرخپوشان در تمرین جدی

لیگ قهرمانان آسیا | 10 هزار تماشاگر، پرسپولیس و اولسان را تماشا می کنند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود