Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:11:17 GMT

پارکینگ هوشمند مجد در مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۹۳۳۱

پارکینگ هوشمند مجد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه این مراسم گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک1100 خودرو امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

خلیل الله کاظمی افزود: پروژه پارکینگ مجد درمحدوده منطقه ۲ شهرداری مشهد، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ متر طول و ۳۵ متر عرض در3 طبقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از ۲ ورودی و خروجی مجزا، ۸ دستگاه پله و ۲ دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان از سطح خیابان برخوردارد است، اظهارکرد: این پروژه با توجه به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر و بازارهای اطراف، مناسب ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: پارکینگ مجد که در۳طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار متر مربع احداث شده از ظرفیت پارک بیش از 1100 خودرو برخورداراست.

کاظمی ادامه داد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفاء حریق، فن های تخلیه دود و آسانسور است که فردا به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: پارکینگ مجد با توجه به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که در آن بکار گرفته شده است یکی از پارکینگ های هوشمند شهر مشهد است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه افزود: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رییس جمهور از 31 دستگاه اتوبوس،170 دستگاه مینی بوس و 405 دستگاه تاکسی نوسازی شده نیز رونمایی شد.

کاظمی گفت: برای خرید 31دستگاه اتوبوس 93 میلیارد تومان و برای خرید مینی بوس ها 114میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: برای نوسازی هر دستگاه تاکسی نیز 70میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که 14درصد از 18 درصد کارمزد این تسهیلات را شهرداری مشهد پرداخت می کند.

گفتنی است همچنین در این مراسم چهارصد دستگاه دوچرخه اشتراکی با اعتبار 5 میلیارد تومان نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد خراسان رضوی خودرو افتتاح معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افتتاح پارکینگ هوشمند مجد پارکینگ هوشمند شهرداری مشهد پارکینگ مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و ۳۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

قهرمانی گفت: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس،  پارکینگ شهرداری فین،  پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با مراجعه به این پارکینگ ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند.

وی همچنین افزود: در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم  قطعی قضایی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند