Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:11:34 GMT

ضرورت عملیاتی کردن فاینانس خط دو مترو تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۹۳۵۰

ضرورت عملیاتی کردن فاینانس خط دو مترو تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین باهر صبح امروز در آیین بهره برداری از چهار ایستگاه قطار شهری که با حضور رئیس جمهوری انجام شد؛ گفت: در صورت حمایت دولت تمام ایستگاه‌های خط یک متروی تبریز را می‌توانیم تا پایان کار فعالیت دولت فعلی به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز با همراهی مسئولان استانی توانسته است قدم‌های محکم در ارتقا خدمات عمومی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه سال گذشته چهل پارک محله‌ای در تبریز احداث شده است.

شهین باهر افزود: همچنین شهرداری تبریز کار احداث سه هزار واحد در قالب طرح کلید به کلید را برای ساماندهی حاشیه نشینان در دست اجرا دارد.

وی گفت: فرزندان تلاشگر تبریز توانسته‌اند با استعانت از حضرت ولیعصر (عج) در طول سه سال گذشته به اندازه ۱۰ سال، پروژه قطار شهری را توسعه دهند.

شهردار تبریز ادامه داد: با حمایت‌های رئیس جمهوری می‌توانیم تا پایان این دوره از دولت، تمام ایستگاه‌های خط یک مترو را تکمیل کنیم.

وی همچنین افزود: همچنین از رئیس جمهور تقاضا دارم به برکت افتتاح همزمان چهار ایستگاه و به جهت عقب ماندگی خط دو قطار شهری تبریز نسبت به سایر شهرهای کشور، دستور عملیاتی کردن موضوع فاینانس خط دو مترو تبریز را به بانک مرکزی صادر کند.

گفتنی است صبح امروز طی مراسمی با حضور ویدیو کنفرانسی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان چهار ایستگاه خط یک متروی تبریز با هزینه‌کرد حدود ۷۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 5098101

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تبریز متروی تبریز ایرج شهین باهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا شب یلدا گرگان کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج قاسم سلیمانی هفته پژوهش حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است