Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در مراسم پیش‌کنگره سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور در مصلی نمازجمعه ساری، اظهار کرد: رمز موفقیت و پیروزی جهبه مقاومت را خود سردار بیان کرده و اعلام کرده که ما ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این درس را در مکتب امام حسین(ع) به خوبی یاد گرفتیم و شهدا و خانواده ما این درس را پیاده کردند و در کنار ولایت ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در ارتباط با مسئله ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری سخنان و تاکید فراوانی دارد، پیام مراسم سالگرد این شهید بزرگوار این است که ما باید مسیر ولایت و رهبری را رها نکنیم و باید از رهبری و ولایت حمایت جدی و قاطع داشته باشیم.

محمدی‌لائینی ادامه داد: درست که از فقدان شهید سلیمانی ما بسیار ناراحت و محزون هستیم، اما درسی که باید بگیریم این است که پشت سر رهبری و در تبعیت از ولایت و حفظ روح  و روحیه عاشورائی  جدی باشیم و راه سردار سلیمانی با این روش ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: اگر سردار سلیمانی با عظمتی که داشت را از دست دادیم، کشور با چالش مواجه نمی‌شود، سردار سلامی خودش یک سردار سلیمانی است، حضور مردم در تشییع باشکوه سردار سلیمانی سیلی سخت‌ به دشمن بوده است، دشمن منتظر سیلی سخت‌تر باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مازندران سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی