Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک رستم‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اقدامات زیربنایی، پرهزینه‌ترین پروژه درون شهری بوکان یعنی هدایت آب‌های سطحی با نگاه به توسعه متوازن شهر در برخی مناطق به اتمام رسیده و در برخی مناطق دیگر نیز مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

وی مهمترین معضل این شهر در چند سال گذشته را آبگرفتگی معابر، کوچه‌ها، خیابان‌ها و منازل عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر به سمت رودخانه سیمینه‌رود، این معضل در حال از بین رفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بوکان با بیان اینکه این طرح در ۲ محور اصلی اجرا شده، گفت: در قالب این طرح عملیات ساخت و احداث کانال جمع‌آوری و هدایت روان آبهای سطحی در خیابان شهید چمران که از سال گذشته شروع شده بود، با رسیدن به فلکه فرمانداری به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این مرحله ۲۳ میلیون ریال هزینه شده است، اضافه کرد: این کانال با وصل شدن به سیستم هدایت آب‌های سطحی در ضلع غربی میدان فرمانداری، آب های ناشی از بارش برف و باران بخش بزرگی از مناطق شهر را به سیمینه رود هدایت می‌کند.

"رستم‌پور" طول این پروژه را یک کیلومتر عنوان کرد و بیان کرد: با ترمیم نقاط حفاری شده، خط شمالی خیابان شهید چمران به طرف بوستان ساحلی بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: محور بعدی در اجرای این طرح مهم، لوله‌گذاری و احداث کانال جمع‌آوری و هدایت روان آب‌های سطحی در بلوار محمد رسول الله (ص) این شهر بود.

رستم‌پور افزود: در این مرحله نیز برای جمع‌آوری و انتقال روان آب‌های سطحی ناشی از بارش‌های برف و باران در منطقه مسجد " تنعیم"، شهرداری بوکان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

شهر بوکان با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها بارش باران بوکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران بوکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بارش باران بوکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور هدایت آب های سطحی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.
رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.
او اضافه کرد: با حضور نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما با وجود عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.
سخنگوی شهرداری افزود: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوط شده است.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است