Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اعتبار دو میلیارد تومانی جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی در مراسم کمک مومنانه به فرزندان خانواده زندانیان کم برخوردار که با حضور مسئولان و مدیران استان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما موظفیم به آینده‌سازان ایران اسلامی کمک کنیم تا از حداقل امکانات آموزشی برخوردار شده و از رقابت تحصیلی با دیگر دانش‌آموزان، احساس ضعف نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با هماهنگی های انجام شده بین دادگستری، انجمن حمایت، کمیته امداد و استانداری استان اقداماتی جهت تامین نیاز دانش آموزان به تبلت صورت گرفته است.

حجت الاسلام قدرتی دسترسی دانش آموزان به ابزار‌های آموزشی فناورانه را یک ضرورت دانست و بیان داشت: تاکنون 780 تبلت تهیه گردیده که از این تعداد 120 تبلت با کمک مشترک بین انجمن حمایت و کمیته امداد برای دانش آموزان کم برخورداری که یکی از والدینشان در زندان است خریداری و همچنین  بسته کمک مومنانه نیز برای خانواده زندانیان تهیه شده است.

مقام ارشد قضایی استان گفت:مطابق آمار  13 هزار دانش آموز کم برخوردار به تبلت در استان وجود دارد که از این تعداد فقط 4 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و 250 نفر هم تحت پوشش انجمن حمایت هستند.

وی بر استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه آموزش مجازی در کشور تاکید کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتبار دو میلیارد تومانی جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار اختصاص یافته که در این راستا برای هر خیر سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده تا به این ترتیب تبلت از طرف خیرین خریداری شده و در اختیار این دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: شرکت در کار خیر همواره زمینه ساز رشد خود شخص بوده، از سویی دیگر موجب افزایش الفت و مهربانی در جامعه می شود، امیدواریم این کمک ها موجب دلگرمی بیشتر خانواده ها و تفاهم میان افراد جامعه در شرایط سخت کرونایی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری قزوین دانش آموزان کم برخوردار کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه ‌شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت، باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز  با بینش فرهنگی و اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی