Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل‌های اقتصادی، بازرگانی و تخصصی موجود در سازمان به ویژه در حوزه ماشین آلات، اجرای این تفاهم نامه حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی به سازمان همیاری شهرداری‌ها واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تاکید بر افزایش همکاری‌های دوجانبه با سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری مشهد، افزود: در اقدامات پس از انعقاد این تفاهم نامه الزاماً باید به بررسی راه کار‌های بعدی بپردازیم و با تعیین زمان بندی مناسب و در قالب قرارداد‌هایی مرحله به مرحله به سمت هرچه مطلوب‌تر اجرایی شدن آن گام برداریم.
بیشتر بخوانید پارکینگ هوشمند مجد در مشهد افتتاح شد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در خصوص موضوعات اشاره شده در این تفاهم نامه، ادامه داد: مطابق این تفاهم، سازمان همیاری به عنوان پشتیبان شهرداری‌ها و نهاد‌های زیر مجموعه آنها، موظف است براساس قراداد‌های فی مابین، نسبت به تامین کالا، خدمات و یا ماشین آلات سازمان عمران شهرداری مشهد اقدام کند.

کرمانی بیان کرد: موفقیت شهرداری و شورای شهر، موفقیت مجموعه دستگاه‌های مرتبط با حوزه شهری را در کلان شهر مشهد در پی خواهد داشت، ما نیز در سازمان همیاری همه تلاشمان را برای اجرای مطلوب این تفاهم نامه و تجهیز و نوسازی شهر در بخش‌های مختلف خواهیم کرد.

انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان همیاری شهرداری مشهد مدیریت شهری تفاهم نامه سازمان همیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران