Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- یکی از دغدغه‌های این روزها برپایی دورهمی شب یلدا است، هر گونه ایجاد تجمعی در این شب برای تمامی گروه‌های سنی از جمله کودکان خطرآفرین است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، یکی از دغدغه‌های این روزها برپایی دورهمی شب یلدا است، هر گونه ایجاد تجمعی در این شب برای تمامی گروه‌های سنی از جمله کودکان خطرآفرین است و نباید در شرایط بحرانی کرونایی کاری کنیم که خوشی یک شبمان منجر به پشیمانی ابدی‌ و تا آخر عمر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه‌ این است که امسال شب یلدا را به ‌صورت مجازی جشن بگیریم و محفل حضوری‌مان را فقط با خانواده خودمان برپا کنیم و می‌توانیم با تماس صوتی یا تصویری از طریق فضای مجازی دورهم جمع شویم و با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.

شب یلدایی متفاوت در آخرین سال قرن؛ برپایی چله شوی مازنی‌ها به سبک نو + فیلمتاکید بر تشدید محدودیت ترددهای شبانه همزمان با شب یلدا در قم/دورهمی یلدایی نداریمتلویزیون در شب یلدا مخاطبان را به زیارت حضرت زینب می‌برد/ سری پنجم «این چیه» آماده پخش شد

شرایط بسیار سخت و متفاوتی را در مناسبت‌های مختلف سال 99 تجربه کرده‌ایم و یکی از مناسبت‌های پیش‌رو هم شب یلدا است، شب یلدا آیین و رسوم خاص خودش را دارد که متأسفانه امسال به جهت شیوع ویروس کرونا امکان برپایی محافل دورهمی شب یلدا وجود ندارد.

تعدادی از شهروندان مشهدی نیز در گفت‌وگو با دوربین تسنیم خواستار به تعویق انداختن شب یلدا و عدم برگزاری آن هستند.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • ۵۳ نکته از نامه‌ای برای زندگی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم