Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر ایمان شیراز در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: برخلاف نتیجه‌ای که در مسابقه دیروز به دست آمد، بیشتر دقایق بازی توپ و میدان دست تیم ما بود و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ایمان شیراز خلق کنیم و همان طور که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم ۳ ماه تمرین کردن بدون انجام بازی رسمی، استرس زیادی را در بازیکنان تیم ما ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت خدا را شاکریم که توانستیم روز گذشته ۳ امتیاز کامل مسابقه را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید

کشاورز: بدون تمرین به مصاف اهورا رفتیم

او افزود: به نظر من اگر تیم ایمان شیراز فشار بیشتری روی دروازه ما ایجاد می‌کرد این احتمال وجود داشت که نتیجه بازی به سود نماینده شیراز تمام می‌شد. در حقیقت ما در بازی دیروز توانستیم یک چالش بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همان طو که قبلا هم گفتم ۳ ماه تمرین بدون انجام یک مسابقه چنین مشکلاتی هم دارد، اما شک نکنید در آینده تیم ما قطعا خیلی بهتر از مسابقه‌ای که دیروز انجام داد، بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فرش آرای مشهد همچنین درباره تیم ایمان شیراز هم گفت: ایمان شیراز یک تیم بسیار خوبی است که متاسفانه در این چند سال اخیر از لحاظ شرایط مالی مشکلاتی داشته است. اما علاوه بر این یک تیم بسیار قابل احترامی است که از سرمربی خیلی خوبی همچون حمید کمالی بهره می‌برد و من مطمئن هستم که تیم ایمان شیراز در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و قطعا یک تیم از پیش باخته نخواهد بود.

مرتضایی درباره نبود تماشاگران در مسابقه روز گذشته و اینکه نبودن آن‌ها چه تاثیری در روند مسابقه ایجاد کرد بیان داشت: نبود تماشاگرانمان در بازی دیروز کاملا احساس می‌شد. برای تیم فرش آرا که همیشه برای هر بازی حداقل ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تماشاگر به سالن مسابقه می‌آمد، متاسفانه نبودن آن‌ها در بازی دیروز از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنانم تاثیر گذاشته بود و شاید اگر هوادارانمان در بازی برابر ایمان شیراز حضور داشتند قطعا می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری این تیم را شکست دهیم. زیرا حضور هواداران اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا ادامه داد: در هر صورت ما این موضوع نبود تماشاگران را پذیرفته ایم، اما واقعا جای آن‌ها در سالن مسابقات خالی است و امیدوارم در آینده نزدیک اجازه حضور حداقلی تماشاگران را به سالن مسابقات آن هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بدهند. زیرا در لیگ‌های اروپایی، چه در فوتبال و چه در فوتسال تماشاگران از هفته گذشته اجازه ورود به استادیوم‌های ورزشی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشتی پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید

شمسایی: تیمم امروز نشان داد که تشنه گلزنی است

مرتضایی درباره بازی با تیم ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر گفت: یکی از تیم‌های بسیار خوبی که در گروه ما قرار دارد و از حریف سرسختی هم به شمار می‌رود، تیم ملی حفاری اهواز است. حفاری همیشه در هر حالتی تیم بسیار خطرناکی بوده و کار ما در برابر آن‌ها سخت است. همچنین با توجه به اینکه ما دیروز بازی داشتیم و ملی حفاری استراحت کرده است، آن‌ها یک شناخت کلی از تیم ما پیدا کرده اند، اما ما هنوز هیچ آشنایی با این تیم نداریم و نمی‌دانیم با چه ترکیبی در برابر ما قرار می‌گیرند، اما امیدورام که در نهایت بتوانیم این تیم را هم شکست داده و ۳ امتیاز دیگر را هم به هوادارانمان تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال فرش آرای مشهد ایمان شیراز تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد