Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: شهدا شاخصه‌های مهم مذهبی، ایثار و آداب الهی را از زندگی خود به ما رساندند و شیوه زندگی آنها را باید سرلوحه زندگی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایثار شهدا یکی از شاخصه‌های مهم شهدا است چرا که آنان بدون هیچ چشم داشتی به دنیا جان خودشان را در راه اسلام و انقلاب اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهدای ما انسان‌های مهذبی بودند که مرتکب هیچ گناهی نبودند و هیچ وقت فریضه‌های دینی را ترک نمی‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: شهدا مودب به آداب الهی بودند و این شاخصه را به آسانی می‌توان در زندگی آنها پیدا کرد.

پورذهبی در پایان سخنان خود اظهار کرد: این شاخصه‌ها حاجت امروز ما از شهدا در این مراسم است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: تکریم و دیدار با خانواده شهدا سبب تقویت روحیه خدمت‌رسانی می‌شودفرمانده سپاه بیت‌المقدس: استان کردستان همواره میعادگاه شهدا بوده است

شهدا درس عزت و فداکاری به جامعه بخشیدند

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: اعلاترین درجه برای شهدا این است که خداوند خود جانشان را می‌گیرد.

وی افزود: همه شهدا با لباس خود کفن می‌شوند و این از توجهات الهی به شهدا به شمار می‌رود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج بیان کرد: شهدا با نثار خون خود درس عزت و فداکاری به انسان و جامعه داده‌اند و پیام‌های مختلفی را به عالم بشریت رساندند.

انتهای پیام/487/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود