Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:34:46 GMT

برگردان جهانبخش رقیب پیدا کرد؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۰۱۵۰

برگردان جهانبخش رقیب پیدا کرد؟(عکس)

سباستین هالر بازیکن وستهام در جریان دیدار تیمش با کریستال پالاس گل زیبایی با ضربه برگردان به ثمر رساند که از آن به عنوان یکی از زیباترین برگردانهای چند سال اخیر انگلیس یاد می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر مهاجم وستهام در جریان دیدار دیروز این تیم مقابل کریستال پالاس که با نتیجه 1-1 به پایان رسید گلی با ضربه قیچی برگردان وارد دروازه حریف کرد که خبرساز شده و در انگلیس از آن به عنوان یکی از زیباترین برگردانهای چند سال اخیر فوتبال انگلیس یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم ملی‌پوش ساحل عاجی که در فصل جاری در 11 بازی تنها دو گل به ثمر رسانده بود دیشب درست در زمانی که وستهام بیشترین احتیاج را به او داشت گلی حساس را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

 

 

درحالیکه کریستین بنتکه در نیمه اول پالاس را پیش انداخته بود در نیمه دوم نوبت به هالر رسید تا با ضربه ای استثنایی کار را به تساوی بکشاند. این مهاجم قدبلند در حرکتی تماشایی به هوا برخاست و ضربه برگردان تماشایی اش را به سمت دروازه پالاس شلیک کرد تا ویسنته گایتا سنگربان این تیم جز تسلیم چاره دیگری نداشته باشد.

 

 

هالر از سال 2019 با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند از آینتراخت فرانکفورت به وستهام منتقل شده ولی تا این لحظه نتوانسته انتظارات بالایی که وستهامی‌ها از او داشتند را برآورده کند. وضعیت او از این نظر به علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان در برایتون شباهت دارد. گل برگردان زیبای هالر هم یادآور برگردان علیرضا جهانبخش مقابل چلسی بود که مدتها به عنوان یکی از بهترین برگردانهای لیگ برتر معرفی می شد.

 

 

گری لینه کر: قیچی برگردان استثنایی از سباستین هالر. چه گلی معرکه ای.

 

 

واکنش وبسایت گل: از روی عکس می شه فهمید چه گل آتشینی بود. تعظیم می کنیم به سباستین هالر.

 

 

قیچی برگردان مدرسه‌ای. شلیک به گوشه بالای دروازه. بهترین گلی که می شه زد.

 

 

سباستین هالر، به تالار مشاهیر ضربات والی خوش اومدی.

 

 

سباستین هالر با یک قیچی برگردان باورنکردنی برای وستهام.

 

 

کریستال پالاس وستهام علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستال پالاس وستهام علیرضا جهانبخش برایتون سباستین هالر قیچی برگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید میهمان اتلتیک بیلبائو بود:

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو بستر برگزاری: هفته ۳۳ لالیگا؛ فصل 24-2023 تاریخ: شنبه، ۸ اردیبهشت 140۳ (۲۷ آوریل 2024) ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران مکان: واندا مترو پولیتانو، مادرید داور: خوان مارتینز گلزنان: رودریگو دی پل (۱۵)، آنخل کوریا (52)، اونای سیمون (۸۰ گل به خودی) / نیکو ویلیامز (۴۵)

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد