Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مسیرهای این استان از جمله جاده قدیم همدان - تهران، آزاد راه همدان- ساوه، همدان - ملایر، گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و سوباشی را مه غلیظ فرا گرفته است.

وی بیان کرد: با وجود بارش مقطعی برف در شمال استان و باران در ناحیه جنوبی همدان هیچیک از مسیرها مسدود نشده است و تردد در آن بدون استفاده از زنجیر چرخ جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان گفت: هم اینک تمامی جاده های این استان خیس و لغزنده هستند و با توجه به مه گرفتگی سرعت خودروها به ۳۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.

سرهنگ عزیزی از رانندگان خواست در مسیرهای مه آلود با چراغ روشن و نور پایین حرکت کنند همچنین تمامی سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

وی اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت در کیلومتر ۸۰ جاده همدان - بیجار برخورد کرده و سبب مرگ موتورسوار شد.

رییس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: هر چند در این سانحه به علت بی توجهی راننده کامیون به جلو وی مقصر شناخته شد اما در شرایطی بارندگی ورود دوچرخه و موتورسیکلت به سطح جاده ممنوع است.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: شمار مرگ موتورسواران در سوانح جاده ای این استان افزایشی است و بیشترین علت رشد بی توجهی موتورسواران به قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و رانندگی بدون داشتن مهارت و حتی گواهینامه است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان ملایر تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان ملایر تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا همدان ملایر تصادفات جاده ای اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت