Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه بالغ بر ۵۸ درصد افراد فوت شده یک یا چند بیماری زمینه‌ای داشتند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۵۲ درصد بیماران بدون بیماری زمینه‌ای در این شهرستان فوت کرده اند.

سخنگوى ستاد مقابله با کرونا افزود: از مجموع فوتی‌های کرونا در مهاباد نیز ۲۳۸ نفر در شهر مهاباد و ۴۴ نفر هم در نقاط روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: ۵ هزار و ۳۳۳ نفر از مبتلایان کرونا در شهرستان و ۷۹۳ نفر نیز از نقاط روستایی بوده است.

بهزاد با بیان اینکه از موارد مهم در دوران شیوع ویروس کرونا، کنترل بیماری‌های غیرواگیر و مزمن است، گفت: این بیماری‌ها باید به صورت مداوم تحت کنترل باشد و بیماران مبتلا به بیماری‌های غیرواگیر باید موارد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را جدی‌تر رعایت کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این دریانوردان بدون توجه به هشدار‌های صادر شده و شرایط نامساعد جوی عازم دریا شده بودند.

اسماعیل مکی‌زاده افزود: ۱۳ سرنشین یک فروندکشتی به گل نشسته در ۴ مایلی جنوب اسکله بهمن قشم با اعزام تیم جستجو و نجات دریایی به محل از شرایط اضطرار خارج شدند.

وی گفت: ۶ سرنشین یک فروند قایق صیادی نیز که دچار نقص فنی در ۵ مایلی جنوب بندرشهیدحقانی شده بودند نجات یافتند.

اسماعیل مکی‌زاده گفت: ۳ سرنشین قایقی که به دلیل تمام شدن سوخت در ۶ مایلی جنوب شرق جزیره هرمز اعلام اضطرار کرده بود نیز نجات یافتند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش سوزی شده بود که هفت نفر از سرنشینان آن نیز توسط قایق‌های همیار ناجی و ناجی ۱۵ و ۱۹ نجات پیدا کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه عاوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: در این حادثه ۳ نفر در محل جان خود را از دست دادند و ۷ مصدوم نیز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

حسین قاسمی افزود: از این شمار ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و ۳ نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی گفت: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟