Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هوشیاری، تلاش و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان، سارقان محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک کشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان "بندرعباس" و دو استان مرکزی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۲۷ آذرماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت یک محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم و عدم ثبت و فقدان اطلاعاتی از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله در سیستم ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان با بازبینی کلیه اوراق و مدارک مرتبط با تخلیه محموله از یک کشتی چینی دریافتند محموله مورد نظر توسط سارقان از اسکله خارج و در استان های مرکزی کشور به فروش رسیده که با اقدامات اطلاعاتی و فنی به عمل آمده شبکه گسترده ای از سارقان و خریداران اموال مسروقه در ۲ استان مرکزی کشور و شهرستان "بندرعباس" شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مأموران با اقدامات عملیاتی صورت گرفته و با اخذ نیابت قضائی به دو استان مرکزی در کشور طی چند عملیات جداگانه و  ضربتی ۱۸ سارق و مالخر محموله های پودرآلومینیوم را دستگیر و به "بندرعباس" منتقل کردند که متهمان در بررسی های های صورت گرفته، ضمن اعتراف به جرم ارتکابی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سردار جعفری با اشاره به کشف هزارو ۱۰۰ تن محموله پودر آلومینیوم سرقت شده، موارد استفاده این پودر را در صنعت پزشکی و داروسازی، تولید شمش و ورق آلومینیوم، تولید انواع مواد آتش بازی، تولید لوازم خانگی ، صنایع آرایشی و ...  عنوان کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش محموله مسروقه برابر اعلام کارشناسان ۱۵۰میلیارد ریال است، افزود: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است، شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پودر آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب

سردار علی، ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودرو‌ها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار، ولی پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو‌ها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد