Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز و همزمان با افتتاح پارکینگ هوشمند مجد مشهد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور از 31 اتوبوس، 170 مینی‌بوس و 405 تاکسی نوسازی‌شده نیز رونمایی شد.

خلیل الله کاظمی در خصوص بهره‌برداری از این وسایل حمل‌ونقل عمومی نوسازی‌شده اظهار کرد: 170 دستگاه مینی‌بوس از نوع شیلر  و 30 دستگاه اتوبوس از نوع اسکانیا و  بنز به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکثر این مینی‌بوس‌ها در نقاط محرومی که دارای جمعیت کمی هستند و  به همین دلیل خطوط اتوبوس کمتر در آنجا فعالیت دارد، سرویس‌دهی خواهند کرد تا شهروندان را به پایانه‌های اصلی در شهر منتقل کنند. همچنین این 30 دستگاه اتوبوس  نیز در خطوط مسافربری درون شهری فعالیت خواهند کرد.

کاظمی در خصوص اعتبار نوسازی 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس عنوان کرد: اعتبار تمام شده برای نوسازی 30 دستگاه اتوبوس‌ تقریبا  60 میلیارد تومان و به ازای هر دستگاه مینی‌بوس متوسط 600 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه «در کشور مشکل تامین اتوبوس وجود دارد»، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی تقریبا دو الی سه سال است که امکان تولید اتوبوس را نداشته اند، اما اخیرا قراردادی با شرکت ایران خودرو برای تامین 200 دستگاه اتوبوس بسته شده است و امیدواریم تا شرکت ایران خودرو به تعهدات خود عمل کند و 200 اتوبوس دیگر به ناوگان اتوبوسرانی افزوده شود. 

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: با توجه به تصمیماتی که در گذشته در مورد پرداخت وام با بهره  4 درصد به رانندگان تاکسی‌های فرسوده گرفته شده، بر همین اساس  450 دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی خارج و 450 تاکسی نو با وام 4 درصدی تا سقف 70 میلیون تومان در اختیار رانندگان تاکسی‌ها قرار داده شده که این 450 دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی اضافه خواهند شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه اتوبوس مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)