Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران قبایل و عشایر سوریه با برگزاری نشستی در حومه دیرالزور بر حمایت از ارتش عربی سوریه و نیز اتحاد ملی برای آزادسازی این کشور از شر تروریسم و اشغالگری‌های آمریکا تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، قبایل و عشایر سوریه از خلال برگزاری نشستی در حومه «دیرالزور» بر تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه و رد اشغالگری‌های آمریکا و ترکیه در مناطق سوریه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سران قبایل و عشایر و شخصیت‌های برجسته آنها در بیانیه پایانی این نشست اعلام کردند که هرگونه حضور اشغالگران آمریکایی و ترک و یا مزدوران آنها در هر وجب از خاک سوریه و نیز اقداماتی که این اشغالگران برای تحت تاثیر قرار دادن توانایی ها و ظرفیت های ملت سوریه و سرقت ثروت و منابع این کشور انجام می دهند، مطلقا مردود است.

آنها همچنین بر حمایت از ارتش عربی سوریه برای آزادسازی مناطق باقی‌مانده این کشور از شر تروریسم و اشغالگری آمریکایی‌ها، ترک‌ها و صهیونیست‌ها تاکید کردند.

قبایل و عشایر سوریه در این بیانیه خواستار اتحاد برای حمایت قاطع از ارتش عربی سوریه جهت آزادسازی همه خاک این کشور و نیز مقابله با تحریم‌های ناعادلانه آمریکا علیه مردم سوریه شدند و از ارتش سوریه به رهبری «بشار اسد» رئیس جمهوری این کشور و همه فداکاری هایی که این ارتش برای دفاع از ملت و خاک سوریه انجام داده است قدردانی کردند.

«فاضل نجار» استاندار دیرالزور در سخنرانی خود در این نشست تاکید کرد که مردم دیرالزور همواره در کنار ارتش عربی سوریه برای مقابله با توطئه های اشغالگران آمریکایی و مزدوران آنها و نیز رژیم صهیونیستی که در راستای تلاش برای تضعیف سوریه و تجزیه این سرزمین و غارت منابع آن است، ایستاده ‌اند.

چرا رژیم صهیونیستی به دنبال تجزیه سوریه است؟+موشن‌گرافیک

«شیخ نواف البشیر» از بزرگان قبیله البکاره در گفتگو با خبرگزاری سانا با بیان اینکه فرزندان و بزرگان قبایل سوریه همگی در یک صفحه واحد برای حمایت از ارتش عربی سوریه قرار دارند تصریح کرد که جنگ تروریستی بافت ملی سوریه را مورد هدف قرار داده و مراکز حیاتی و خدماتی آن را نابود کرد و سوریه امروز با آخرین ابزارهای جنایتکارانه نیروهای خارجی مواجه است.

وی تصریح کرد، دشمن تلاش می کند آنچه را که از طریق جنگ به دست نیاورد با تحریم سوریه به دست بیاورد اما سوری ها با عزمی راسخ برای حمایت از ارتش و رئیس جمهور خود جهت خنثی کردن همه این توطئه‌ها آماده هستند.

شیخ «مهنا الفیاض» از بزرگان طایفه البوسرایا نیز به نوبه خود در نقش ملی قبایل در سراسر سوریه تأکید کرد و گفت که ما در همه شرایط در صف مقدم برای هرگونه انجام هرگونه ماموریت ملی که به ما سپرده می‌شود به ویژه در مقابله با توطئه‌ها ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش عربی سوریه حمایت از ارتش قبایل و عشایر توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی

مردم یمن در تظاهرات باشکوه امروز خود در صنعاء بار دیگر بر آمادگی خود برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده و خواستار گشوده شدن راه زمینی (از طریق عربستان)برای رفتن به فلسطین اشغالی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم صنعاء نیز همانند دیگر استانهای یمن امروز نیز همانند جمعه های گذشته تظاهرات باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات مستمر نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش برگزار کردند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

در بیانیه تظاهرات باشکوه مردم صنعاء بر آمادگی مجدد مردم یمن برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر درخواست خود را مبنی بر گشوده شدن گذرگاه های زمینی امن(ازطریق عربستان) برای رفتن و مشارکت مستقیم در نبرد در کنار رزمندگان در فلسطین اشغالی مورد تاکید قرار می دهیم.
این بیانیه با تبریک به رزمندگان مقاومت فلسطین به سبب ضربات کوبنده آنها به اشغالگران صهیونیست از ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن حمایت شده است.

این بیانیه آورده است بر ادامه بسیج و سرازیر شدن به سمت اردوگاه های آموزشی و آماده سازی با روحیه گسترده و آماده شدن دهها هزار رزمنده تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود به نیروهای مسلح خود، عملیات مستمر و تاثیرگذار در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس و ورود به رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیاتهای بیشتر هستیم.
در این عملیات آمده است از ملت های امت اسلام و آزادگان جهان می خواهیم سلاح تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکتهای حامی آنها را فعال کنند.

یمنی ها در این تظاهرات بر حمایت خود از عملیات مستمر و دردناک رزمندگان مقاومت فلسطین، لبنان و عراق علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی