Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@00:30:21 GMT

احتمال پناهندگی ترامپ بعد از ترک آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۲۲۰

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، یک مجله کانادایی با اشاره به احتمال خروج رئیس جمهور فعلی آمریکا از این کشور بعد از شکست در انتخابات، از مقاصد بعدی وی پرده برداشت.

مجله کانادایی «ماکلین» گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا اگر بخواهد بعد از ترک کاخ سفید به کشور دیگری پناهنده شود، به احتمال بسیار زیاد امارات را انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این مجله کانادایی، امارات بهترین گزینه برای ترامپ است چرا که در آخرین لحظات دوره ریاست جمهوری اش، یک معامله تسلیحاتی چندین میلیارد دلاری با ابوظبی امضا کرد.

امارات محل امنی برای ترامپ به شمار می‌آید چرا که در این کشور می‌تواند از زیر بار پرداخت مالیات فرار کند؛ کاری که ترامپ در آن خبره است.

همچنین میان امارات و آمریکا معاهده تبادل مجرمین وجود ندارد و این بدان معنی است که ترامپ تحت حمایت امارات قرار می‌گیرد.

کشور امارات به دلیل آنکه بلندترین آسمان خراش‌ها را در خود جای داده، برای ترامپ که در کار املاک فعالیت می کرده است یک مقصد جذاب به شمار می‌رود.

این مجله کانادایی اضافه کرد که روسیه و عربستان نیز در لیست کشورهای احتمالی قرار دارند و بعد از آنها نام اسکاتلند، اسلوونی و فرانسه نیز مطرح شده است.

پیش از این، رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که ترامپ در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، ممکن است مجبور به ترک آمریکا شود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ دونالد ترامپ امارات پناهندگی انتخابات مالیات مجله کانادایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، بر اساس اسناد داخلی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا، مقامات ارشد این کشور در هفته‌های اخیر به دنبال گزینه‌هایی برای اسکان فلسطینی‌هایی هستند که اعضای خانواده‌شان شهروندان آمریکایی یا مقیم این کشور هستند.
 
این اسناد نشان می‌دهد که مقامات ارشد ایالات متحده همچنین درباره خروج برخی فلسطینی‌ها از غزه و رسیدگی به آنها به عنوان پناهنده در صورت داشتن اقوام آمریکایی صحبت کرده‌اند که این طرح‌ها مستلزم هماهنگی با مصر است.
 
این در حالی است که مصر تاکنون از اعطای پناهندگی به تعداد زیادی از مردم غزه خودداری کرده است.


این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.
 
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که در اختیار سی‌بی‌اس نیوز قرار گرفت، گفت که ایالات متحده به بیش از ۱۸۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده‌هایشان کمک کرده تا غزه را ترک کنند.
 
سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین