Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@15:23:59 GMT

پیولی: مشکل میلان بیش از اندازه گل خوردن است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۴۷۱

پیولی: مشکل میلان بیش از اندازه گل خوردن است

سرمربی تیم فوتبال میلان از ضعف خط دفاعی تیمش در شب تساوی خارج از خانه مقابل جنوا ابراز نارضایتی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی پس از تساوی 2-2 شب گذشته (چهارشنبه) میلان در خانه جنوا در دیداری از هفته دوازدهم سری A گفت: در یک بازی سخت مساوی کردیم. می‌شد در نیمه اول پیش بفتیم و اگر این اتفاق رخ می‌داد جریان تاکتیکی بازی عوض می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر کاری می‌شد انجام دادیم و همین یک امتیازی هم که گرفتیم، مهم است.

پیولی افزود: اجازه دادیم حریف دو گل بزند آن هم بدون آنکه آنها موقعیت‌های فراوانی داشته باشند. در کل من فکر می‌کنم که ما بیش از اندازه داریم گل می‌خوریم. بازی سختی بود و البته وضعیت چمن ورزشگاه هم به ما اجازه نمی‌داد برنامه تاکتیکی‌مان را دقیقاً مطابق چیزی که می‌خواستیم پیاده کنیم. با این حال تا پایان تلاش‌مان را کردیم و متأسفانه تحقق این هدف برای‌مان امکان‌پذیر نبود.

سری A| اینتر با پیروزی خفیف مقابل ناپولی به صدر جدول نزدیک شد/ میلان به جنوا امتیاز داد

 

روسونری قبل از کریسمس دو بازی مهم مقابل ساسولو و لاتزیو دارد. پیولی با اشاره به آنها گفت: فکر نمی‌کنم که نتایج این دو بازی بتواند به ما بگوید آخر فصل کجا خواهیم بود. هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته نتایج و رده‌ای بهتر کسب کنیم. اگر بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم عالی می‌شود. دو بازی بعدی‌مان مهم هستند اما ما تازه در ابتدای راه هستیم و اجازه نداریم که تا پایان مسیر احساس خستگی کنیم. باید همین روند را ادامه دهیم. کسب حداکثر امتیازات از این دو بازی می‌‌تواند یک کریسمس خوب را برای ما بسازد.

سرمربی میلان در نهایت در پاسخ به این سؤال که با توجه به عملکرد تیمش تا این مقطع از فصل آیا انتظار تمدید قرارداد دارد، عنوان کرد: من خوشحالم که سرمربی این گروه از بازیکنانم هستم اما باید دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان استفانو پیولی میلان استفانو پیولی دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه

به گزارش "ورزش سه"، نوامبر گذشته بود که امباپه در یک مصاحبه به مسئله حضورش در المپیک پاریس اشاره کرد.

امباپه گفت: «من دوست دارم برای کشورم در المپیک به میدان بروم و فکر می‌کنم مردم نیز این را می‌خواهند، اما همه چیز به باشگاهی که در آن بازی می‌کنم، بستگی دارد. اگر اجازه بدهد، بازی خواهم کرد و در غیر این صورت خیر. من مدت زمان زیادی برای پرداختن به این قضیه احتصاص نمی‌دهم. به من بگویند بله، با کمال میل برای المپیک فرانسه بازی خواهم کرد و اگر بگویند، نه، دیگر تمام است.»

ماه گذشته باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد که به بازیکنانش اجازه حضور در المپیک نخواهد داد چرا که با یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا تقویم تابستان شلوغ است و خطر مصدومیت ها بالا خواهد رفت.

در فرانسه و اسپانیا انتقال کیلیان امباپه به رئال را قطعی می دانند و معتقدند با اتمام فصل خبر رسمی اعلام خواهد شد. با پیوستن کیلیان به رئال، شانس حضور او در المپیک نیز به صفر می رسد در حالی که تیری آنری (مربی تیم المپیک فرانسه) رویای داشتن امباپه در تیم خود را دارد و همچنان در تلاش است بتواند راهی برای راضی کردن رئال پیدا کند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، نیز مشتاق است امباپه در المپیک پاریس حاضر باشد. او که انتقال کیلیان به رئال را قطعی می داند، در مصاحبه امروز خود بدون اینکه نامی از رئال و فلورنتینو پرز ببرد، گفت: «واقعا امیدوارم همه باشگاه های اروپایی به بازیکنانشان اجازه حضور در المپیک را بدهند. همانطور که باشگاه های فرانسوی بازیکنانشان را برای شرکت در این رقابت ها آزاد گذاشته اند، آرزو می کنم باشگاه های اروپایی دیگر نیز مانعی ایجاد نکنند.»

مکرون ادامه داد: «من هفته قبل با پدر امباپه ملاقات کردم و او به صراحت گفت کیلیان دوست دارد در المپیک باشد.»

امباپه خود اخیرا گفته بود که موضعش در مورد المپیک تغییر نکرده ولی فعلا همه تمرکزش روی بازی های حساس پی اس جی است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان