Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:19:28 GMT

حوزه و دانشگاه از نقد یکدیگر پروایی نداشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۵۳۷

حوزه و دانشگاه از نقد یکدیگر پروایی نداشته باشند

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حوزه و دانشگاه شاید به یکدیگر نقد داشته باشند و باید هر دو طرف برای رسیدن به یک نقطه نظر مشترک و واحد به منظور سربلندی کشور و رسیدن به آرمان های ملی و انقلابی یکدیگر را درک کنند.

حیدرعلی حجتی در گفت و گو با ایسنا در خصوص روز ۲۷ آذر که به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است، اظهار کرد: بعد از شهادت آیت الله مفتح این روز به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شد که شعار خوبی بود و روی موضوع آن صحبت های زیادی از سوی علما و مسئولان مطرح شد، منتها در عمل نتوانستیم آنگونه که باید این وحدت را که مورد نظر آرمان های انقلاب اسلامی است تحقق ببخشیم و اگر جنبه‌های عملی آن بیشتر بود نتیجه بهتری از این نامگذاری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سال این روز گرامی داشته می شود، اما آن چیزی که باید یک برایند عملی از این وحدت باشد خیلی به چشم نمی‌خورد که باید توجه بیشتری روی اجرای آن شود. حوزه و دانشگاه شاید به یکدیگر نقد داشته باشند و باید هر دو طرف برای رسیدن به یک نقطه نظر مشترک و واحد به منظور سربلندی کشور و رسیدن به آرمان های ملی و انقلابی یکدیگر را درک کنند.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: بنابراین حوزه و دانشگاه نباید از نقد یکدیگر پروایی داشته باشند و اگر آن شعارها در عمل محقق شود اثرات نیکویی در کشور خواهد داشت چرا که هر دو گروه عالم هستند و در تحقق مسائل علمیِ حوزوی و دانشگاهی تلاش می کنند.

حجتی ادامه داد: معتقدم حوزه برای اینکه دانشجویان را به مسائل دینی آگاه کند بیشتر در دانشگاه فعال بوده است تا دانشگاه در حوزه. بنابراین به نظر می رسد حوزه بیشتر در دانشگاه حضور داشته است که لازم است دانشجویان دانشگاه ها نیز ارتباط خود با حوزه را تعمیق ببخشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحدت حوزه و دانشگاه شهيد مفتح استانی سیاسی حوزه و دانشگاه داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، رائول در زمان حضورش در مستطیل سبز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ستاره‌های رئال مادرید بود که نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم با گل‌هایی که به ثمر رساند ایفا کرد. 

او پس از پایان دوران فوتبالش خیلی زود دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و توانست مدرک معتبرش را از یوفا دریافت کند و از سال 2019 هدایت تیم دوم رئال مادرید که به کاستیا معروف است را برعهده گرفت و توانست توانایی‌هایش را روی نیمکت این تیم هم نشان دهد. 

هرچند او فصل گذشته با کاستیا تا آستانه رسیدن به دسته دوم فوتبال اسپانیا رفت ولی امسال خوب نتیجه نگرفته و تیم به زحمت توانسته در دسته سوم خودش را حفظ کند.

رائول که در ابتدای فصل از یونیون برلین پیشنهاد داشت و در نهایت آن را رد کرد، حالا از هامبورگ پیشنهادی جذاب دریافت کرده است. تیمی که در بوندسلیگای 2، رتبه چهارم را دارد و برای رسیدن به سطح اول فوتبال آلمان هنوز دارای شانس است. 

طبق گزارش آاس، رائول مدتی است که به جدایی از رئال فکر می‌کند و پس از تمدید کارلو آنچلوتی و از دست دادن امید رسیدن به نیمکت تیم اول، تجربه حضور در هامبورگ را برای خود مثبت می‌بیند.

دیگر خبرها

  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم
  • امشب شاهد مقارنه ماه و سیاره زحل باشید
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان