Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار کرمانشاه به همت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی افتتاح شد.

سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در نشست افتتاح این نمایشگاه مجازی که ظهر امروز(27 آذر) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و برخی مسئولین دانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری مجازی نمایشگاه هفته پژوهش استان، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، محدویت ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شد تا امسال برخلاف سالهای گذشته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان را به شکل مجازی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیش از 35 دستگاه اجرایی، دانشگاه و مراکز رشد استان در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارائه داده اند، تصریح کرد: شاید در نگاه اول برگزاری مجازی این نمایشگاه نوعی محدودیت باشد و هیجانات فیزیکی و شوری که در نمایشگاه های حضوری داشتیم در این نمایشگاه نباشد، اما مزیت هایی همچون حضور گسترده تر فناوران از اقصی نقاط استان در این نمایشگاه مجازی فراهم شده است.

دبیر اجرایی این نمایشگاه بااشاره به رشد تعداد قابل توجه تعداد واحدهای فناور شرکت کننده از شهرستان ها در این نمایشگاه، تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه قابلیت آن را دارد که شرکت کنندگان فیلم هایی را از دستاوردهای خود برای بازدیدکنندگان نمایش دهند و حتی فایل های صوتی بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجازی غرفه هرکدام از دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز رشد بصورت جداگانه مشخص شده و پیش از ورود به آنها می توان اطلاعات کاملی را دررابطه با آنها مشاهده کرد.

آزادی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان به دلیل تعداد زیاد غرفه ها و دستاوردها و محصولات ارائه شده در آن بسیار پر بار شده، یادآورشد: در پایان این نمایشگاه همانند سالهای گذشته غرفه های برتر را در هر بخش معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: هرچند که این نمایشگاه صبح امروز(پنجشنبه) افتتاح شده، اما در همین اولین روز افتتاح استقبال بسیار زیادی را از آن شاهد بوده ایم، بگونه ای که تا ساعت 12 ظهر 919 نفر از آن بازدید کرده اند.

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در پایان اعلام کرد: علاقمندانی که می خواهند از این نمایشگاه بازدید کنند می توانند به آدرس WWW.EXPO.JDPORTAL.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی هفته پژوهش 99 نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار كرمانشاه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری نمایشگاه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ گفت : عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.

وی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخیر با وزیر ارتباطات و معاونانش صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می‌کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح‌های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)