Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:15:49 GMT

طراحی و چاپ زیر لیوانی و زیر بشقابی تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۶۴۳

طراحی و چاپ زیر لیوانی و زیر بشقابی تبلیغاتی

زیر لیوانی و زیر بشقابی دو محصول پرکاربردی هستند که همه ما تا به حال آن‌ها را در مکان‌های مختلف دیده‌ایم. این دو محصول در عین ساده بودن می‌توانند مصارف مختلفی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، ما در این متن مهمترین کاربردهای این دو محصول را بیان کرده و چگونگی طراحی و چاپ زیر لیوانی و زیر بشقابی با کیفیت و جذاب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرد زیر لیوانی و زیر بشقابی

تنوع طرح، جنس و ابعاد در دو محصول زیر لیوانی و زیر بشقابی باعث کاربرد آن در موارد مختلفی همچون تزئینات و دکوراسیون میزها، نگه‌داری و مراقبت بیشتر از میزها و در نهایت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به دیگران شده است.

امروزه یکی از روش‌هایی که برای تزئین میزهای مختلف در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، ادارات و یا محل‌های شخصی مانند محیط خانه استفاده می‌شود طراحی و چاپ زیر لیوانی و زیر بشقابی های شیک و جذاب است.

از طرف دیگر، کسب و کارهای مختلف می‌توانند از هر کدام از این دو محصول به طور مستقیم و غیر مستقیم اما هوشمندانه برای معرفی و تبلیغات برند خود به مشتریان استفاده کنند.

انواع زیر بشقابی و زیر لیوانی تبلیغاتی

همان‌طور که گفتیم یکی از مواردی که این دو محصول در آن معروف و شناخته شده هستند تبلیغات است. البته تصور اینکه یک زیر لیوانی و زیر بشقابی می‌تواند به راحتی برای شما و کسب و کارتان تبلیغات کند در وهله اول شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما به زودی با چند مثال این موضوع برایتان شفاف خواهد شد.

وقتی از تبلیغات صحبت می‌شود بحث طراحی حرفه‌ای و چاپ با کیفیت به میان می‌آید. از آنجایی که یک محصول تبلیغاتی، به عنوان نماینده شما نزد مخاطبانتان است؛ پس بهتر است از زیباترین طرح و بهترین کیفیت برای معرفی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال تصور کنید بر روی تمامی میزهای رستوران و یا کافی‌شاپ خود، زیر بشقابی هایی را قرار می‌دهید که مخصوص شما است و طرح، رنگ و آرم رستوران یا کافی‌شاپ شما در آن درج شده است.

در این حالت شما ضمن اینکه جلوه بخشی از دکوراسیون محیط را جذاب و خاص کرده‌اید برای کسب و کارتان در حال تبلیغات بیشتر نیز هستید. چرا که مثلا می‌توانید روی زیر بشقابی ها اطلاعات تماس بیشتری همچون شبکه‌های اجتماعی و جملات تبلیغاتی خاصی را قرار دهید.

یک کار جذاب دیگری که می‌توانید برای زیر لیوانی و زیر بشقابی خود انجام دهید این است که از این محصول به عنوان منو نیز استفاده کنید. در این حالت یک منوی همیشه در دسترسی برای همه مشتریان قرار می‌دهید که بدون شک تا لحظه آماده شدن سفارششان چندین بار به قسمت‌های مختلف آن نگاه خواهند کرد.

بسیاری از ادارات و تجارت‌ها هستند که برای تبلیغات در سمینارها و حتی در پکیج هدایای خود به مناسبت‌های مختلف، از زیر لیوانی های مخصوص به خود که بر روی آن نام شرکت، لوگو، همراه با برخی از اطلاعات تماس همچون شماره تماس، آدرس وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی درج شده است استفاده می‌کنند.

طراحی زیر بشقابی و زیر لیوانی

زیر لیوانی و زیر بشقابی دو محصول چاپی هستند که پیش از چاپ باید همراه با نکات مهم و استانداردهای چاپی همراه باشند.

در درجه اول اگر بخواهیم در رابطه با نحوه طراحی یک زیر لیوانی و زیر بشقابی صحبت کنیم باید بگوییم که طراحی این دو محصول باید به گونه‌ای باشد که بتواند ضمن ایجاد یک جلوه زیبا به میز باعث جلب نظر مخاطب نیز بشود.

در طراحی زیر لیوانی و زیر بشقابی، استفاده از رنگ، تصاویر و طرح مناسب با کسب و کارتان را هیچ وقت دسته کم نگیرید. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که امروزه بیشتر از سبک و طرح‌های مدرن و به نسبت ساده برای هردوی مصارف خانگی و تجاری استفاده می‌شود.

اگر از زیر لیوانی و زیر بشقابی برای تبلیغات استفاده می‌کنید باید توجه داشته باشید که در طراحی این دو محصول چاپی اقلام مهمی همچون نام و لوگوی تجاری را به همراه برخی از اطلاعات تماس مانند آدرس وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در محل مناسبی قرار دهید.

قیمت و چاپ زیر بشقابی و زیر لیوانی در چاپ آقا

زیر لیوانی و زیر بشقابی نیز همانند دیگر محصولات چاپی در ازاء مشخصات چاپی که دارند می‌توانند قیمت‌های مختلفی داشته باشند. از جمله این مشخصات می‌توان به جنس، ابعاد و تیراژ چاپی آن‌ها اشاره کرد. البته بهتر است که هیچوقت کیفیت بالا را فدای قیمت ارزان نکنید.

مجموعه چاپ آقا یکی از مجموعه‌های چاپی است که شما می‌توانید بدون نگرانی، محصولات چاپی همچون زیر لیوانی و زیر بشقابی مورد علاقه خود را به آن سفارش دهید. این مجموعه همواره به دنبال ارائه محصولاتی چاپی در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود در سراسر کشور بوده و خواهد بود.

چاپ آقا یک مجموعه آنلاین و پیشرو در عرصه چاپ و طراحی محصولات چاپی مختلف است؛ چاپ آقا با داشتن تیمی متشکل از افراد متخصص و مجرب در زمینه چاپ و طراحی و همچنین با دارا بودن چاپخانه ‌ای مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال در وب‌سابت خود بستری را فراهم کرده است که توسط آن شما مشتریان عزیز می‌توانید بدون نیاز به مراجعه فیزیکی در هر لحظه و هرجا محصول چاپی مثل زیر لیوانی زیر بشقابی خود را انتخاب کرده و درخواست سفارش طراحی و چاپ آن را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

در پایان نیز بدون هیچ دغدغه‌ای محصول خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا دو محصول طراحی و چاپ چاپ زیر چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟