Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان و به طول ۴۳۰ متر و عرض ۱۶ متر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل صالحی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز گفت: این زیرگذر در حد فاصل پل «هجرت» و پل «امام علی (ع)» به طول 430 متر و عرض 16 متر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: پروژه با هدف بهبود عبور و مرور در محور «عرفان» طراحی شده و طی یک سال گذشته با سرعت خوبی پیش رفته است.

وی اضافه کرد: جابجایی تاسیسات برای اجرای این زیرگذر بسیار وقت گیر بود و شامل مواردی مانند جابجایی 6 کابل فشار قوی 66 کیلو ولت  که به بیش از چهار ماه وقت نیاز داشت، جابجایی لوله برق 250، تملک واحدهای تجاری در مسیر و ... بود.

صالحی با تشکر از همراهی ساکنان منطقه، کسبه و شهرداری منطقه سه برای پیشرفت این پروژه بیان کرد: این زیر گذر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: شهراری شیراز از ابتدای امسال تا کنون، پروژه های بزرگی در سطح استانی و ملی مورد بهره برداری قرار داده است و اجرای چپگرد صدرا تا پایان سال و زیر گذر استاد «بهمن بیگی» و ... از نمونه های آن است.

صالحی تاکید کرد: در اجرای برنامه نهضت آسفالت، شهرداری سطح گسترده ای در شیراز را آسفالت جدید و روکش آسفالت کرد که مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید فخری زاده پروژه شهری افتتاح زیرگذر شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز شیراز زیر گذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس با سهمیه اولیه ۱۵۰ مدرسه در سطح ۹ شهرستان اجرا شد، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در رویارویی با حوادث غیر مترقبه، طرح ملی دادرس با هدف فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان سطح جامعه در استان، به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: آموزش‌های طرح ملی دادرس در بخش‌های مختلف از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، انتقال و حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی و اطفاء حریق به دانش آموزان داده می‌شود تا آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

جاهد اظهار داشت: این طرح با هدف دانش آموز آماده در روز‌های سخت اجرا می‌شود که دانش آموزان با فراگیری این آموزش‌ها و اجرایی کردن آن در مواقع بحران به این هدف جامه عمل می‌پوشانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات شهرستانی طرح ملی دادرس در سال تحصیلی جاری در ۷۰ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم اجرا شد که امیدواریم این طرح مانند باقی طرح‌ها با موفقیت اجرایی شود و دانش آموزان از دانش خود در زمینه‌ی حوادث و سوانح استفاده کنند.

قابل ذکر است؛ منتخبین این مسابقات در قالب تیم خواهران و برادران به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال