Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» کانون شهید همت رشت با تقدیر از فعالیت‌های علمی و فرهنگی ۱۵ ساله حجت الاسلام قمی در حوزه مسجد برگزار شد.

«محمدمهدی پوررضا» با اشاره به اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم همزمان با سراسر کشور در کانون‌های مساجد گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: «سه‌شنبه‌های تکریم» طرحی ملی در قالب «ایران قوی» است که ذیل رواق همدلی در شبستان فرهنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید همت رشت اجرای این طرح را در راستای تکریم خانواده شهدا، خادمان مسجد، نخبگان و بازاریان دانست و افزود: سه‌شنبه هر هفته از جامعه هدف این طرح توسط بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تجلیل می‌شود.

 

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و لزوم پرهیز از تجمعات جهت قطع زنجیره انتقال تصریح کرد: در این راستا، جلسه‌های سه‌شنبه‌های تکریم به صورت مجازی از سوی حجت الاسلام « ایران عقیده» امام جماعت مسجد و مسئول کانون برگزار می‌شود.

 

پوررضا تصریح کرد: این طرح ملی در هفته جاری میزبان حجت الاسلام قمی از فعالان فرهنگی استان بود که از خدمات 15 ساله علمی و فرهنگی وی در محل بازرگانی رشت در غالب هیئت و سپس مسجد تقدیر شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهید همت رشت سه شنبه های تکریم بچه های مسجد کانون های مساجد گیلان سه شنبه های تکریم حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان