Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: تبلیغ و فروش دارو و واکسن از طریق فضای مجازی جرم تلقی و با متخلفین این حوزه برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ امین یادگارنژاد، در این خصوص اظهار داشت: در پی انتشار اخبار تولید واکسن کرونا، شاهد انجام تبلیغات گسترده با مضمون"فروش و واگذاری این دارو در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی" هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجرمان سایبری با شگردهای مختلف نظیر اعطای واکسن کرونا در قبال ثبت نام در تورهای مسافرتی و یا تبلیغات فریبنده، ثبت نام برای آزمایش انسانی تزریق واکسن کرونا در کشورهای خارجی به همراه تور توریستی و تفریحی و مواردی از این قبیل در صدد کلاهبرداری از شهروندان هستند.

سرهنگ یادگارنژاد تصریح کرد: این در صورتی است که هرگونه تبلیغ و فروش دارو و واکسن از طریق فضای مجازی جرم تلقی می شود و با متخلفین این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.

یادگار نژاد گفت: تنها مسیر واقعی برای دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی صرفاً مجاری قانونی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در کرمان تبلیغ و فروش واکسن کرونا يادگارنژاد واکسن کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس