Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اجرای طرح ملی فهما در قالب طرح « ایران قوی» گفت: این طرح گامی در جهت انسجام بخشی فعالیت های کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفرسالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در بازدید محمد علی طالبی، استاندار و مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی یزد از کانون فرهنگی هنری غدیر شهر یزد با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما ویژه کانون های مساجد کشور گفت: در سال گذشته رویداد ملی فهما توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد راه اندازی شده تا فعالیت مساجد ساماندهی پیدا کند که در سال گذشته نیز 25 هزار کانون فرهنگی هنری شرکت کردند که خوشبختانه کانون های استان یزد نیز توانستند در این رویداد ملی خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بین کانون های کشور سه کانون از استان یزد توانستند در بین ده کانون برتر کشور قرار گیرند و کانون غدیر یزد و کانون صاحب الزمان (عج) یزد توانستند رتبه های اول و دوم کشور را به خود اختصاص دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: در فاز دوم طرح ملی فهما تمام فعالیت های ما در 3 شبستان و 12 رواق و در مجموع 50 فعالیت ساماندهی شده است که امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته فعال عمل کنیم.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: ما در استان بیش از 880 کانون فرهنگی هنری داریم که به دلیل کمبود بودجه به خوبی نتوانستیم حمایت های مادی از آنها داشته باشیم اما امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در مسیر حمایت از کانون ها و برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری در تمامی نقاط استان حرکت کنیم

وی ادامه داد: ما در دوردست ترین نقاط استان توانسته ایم کانون های مساجد را فعال کنیم که امیدواریم با حمایت های مسئولان در جهت انجام فعالیت های متعدد فرهنگی و اجتماعی ین کانون ها را فعال تر از گذشته داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در سال جاری نیز طرح ملی فهما در قالب ایران قوی فعالیت های خود را دنبال می کند که ما معتقدیم این طرح می تواند گامی در جهت ساماندهی و انسجام بخشی بیشتر فعالیت کانون های مساجد در سطح استان و کشور باشد.

در ادامه این مراسم توضیحاتی در خصوص فعالیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در زمینه ایران قوی ارائه شد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون غدیر یزد شبستان یزد مساجد یزد ستاد هماهنگی کانون های مساجد طرح ملی فهما ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • خلیج‌فارس از پایه‌های مستحکم هویتی ایرانیان است
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی