Web Analytics Made Easy - Statcounter

« رواق قلم» در قالب طرح ملی « ایران قوی» با حضور استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، طرح ملی فهما سال 99 ویژه کانون های مساجد کشور در قالب « ایران قوی» در حال اجرا است که هر کدام استان های کشور میزبان رواق های این طرح هستند و ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز میزبان « رواق قلم» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا محمد علی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از این رواق به صورت رسمی رونمایی کردند و فعالیت این رواق را در سطح کشور آغاز کردند.

ابراهیم رضایی، کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: رواق قلم به عنوان یکی از رواق های 12 گانه طرح ملی ایران قوی است که استان یزد میزبان این رواق است و برنامه های آن را در سطح کشور اجرایی می کند.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی نویسندگی و فعالیت های مرتبط با نویسندگی در حوزه های مختلف به عنوان بخشی از این اقدامات است که بایستی در سال جاری انجام شود.

کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: تاکنون 27 کلاس آموزشی در زمینه داستان نویسی آماده شده و قریب به 30 کارگاه آموزشی نیز در حال آماده شده است که به زودی در سامانه بچه های مسجد ارائه می شود.

رضایی گفت: پیش بینی می شود که از بین 2 میلیون نفر عضو کانون های مساجد در سطح کشور بیش ز 5 هزار نفر در این کلاس ها شرکت کنند که در پایان نیز 200 نفر برگزیده به صورت کارگاهی به مدت 3 روز پس از کرونا به صورت حضوری در این کلاس ها شرکت کنند.

لازم به ذکر است طرح ملی « ایران قوی» ویژه کانون های مساجد کشور در قالب 3 شبستان و 12 رواق در حال اجرا است که کانون های مساجد می توانند با ورود به سامانه بچه های مسجد فعالیت های خود را در این قالب ها بارگزاری کنند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی شبستان یزد رونمایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد