Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره محنایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش  در اجرای طرح گام چهارم مدیریت و کنترل این بیماری که  به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است و ارج نهادن به زحمات کادر درمان با همت این اداره و همکاری  شبکه‌های مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: راه عملی قدردانی از تلاش های سفیدپوشان جامعه  در طولانی‌ترین شب سال که تقارن با روز پرستار است  ماندن در خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد:  عموم مردم این شهرستان برای کمک به کادر درمان و کاهش آثار و تبعات ناشی از دورهمی‌های خانوادگی در طولانی ترین شب سال، به پویش در خانه ماندن بپیوندند.

محنایی افزود: مردم با احترام به کادر درمان و حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان از برگزاری میهمانی و دورهمی در  شب یلدا بجد پرهیز کنند تا با کمترین ضریب بیماری به استقبال زمستان کرونایی برویم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم گفت:  همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت دورهمی های خانوادگی در شب یلدا، ویژه برنامه‌ای با عنوان" پویش مجازی با قصه " با موضوع قصه‌های شاد سرزمین من پیش‌بینی شده است که در شبکه های مجازی برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش مجازی شب یلدا با قصه می‌توانند اثر خود را بصورت ویدیویی  در سه دقیقه  در کنار خانواده خود ضبط کنند و به شماره تلفن ۰۹۱۷۲۴۱۰۰۴۸ روابط عمومی این اداره بفرستند.

محنایی اظهارکرد: رسانه‌های شهرستان  تاکنون نقش بسزایی در آگاهی بخشی عموم جامعه  جهت پیشگیری از ویروس کرونا داشتند و در این پویش همگانی نیز انتظار داریم  با جریان سازی رسانه‌ای پویش شب یلدا در خانه بمانیم همکاری داشته باشند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه شب یلدا بندردیلم یلدای متفاوت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه شب یلدا بندردیلم یلدای متفاوت بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه شب یلدا بندردیلم یلدای متفاوت اخبار کنکور شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود