Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:20:17 GMT

بارسلونا هفته های قبل خوش شانس نبود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۲۵۹۲

بارسلونا هفته های قبل خوش شانس نبود

پدری معتقد است بر خلاف هفته های قبل، حالا شانس هم با بارسا یار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس ستاره جوان بارسا شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش برابر سوسیداد قرار داشت و یک بار دیگر نشان داد که چه استعداد بزرگی است. این هافبک 18 ساله با اعتماد به نفسی بالا در میانه زمین بازی کرد و در دقیقه 72 نیز یک گل حتمی را برای تیمش خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با سرعت بالا خودش را به محوطه جریمه رساند و با تکلی به موقع، توپ را از مقابل پای الکساندر ایزاک دور کرد. ایزاک با تراشتگن تک به تک شده بود. پدری در همان صحنه با تیر دروازه برخورد کرد و سپس جای خود را به میرالم پیانیچ داد. او را با ژاوی و اینیستا مقایسه می کنند.

بارسا بازی برابر سوسیداد را با گل های جوردی آلبا و فرانکی دی یونگ 2-1 برنده شد.

 

 

 

 

پدری در پایان بازی گفت:« بازی را بردیم و این همان چیزی بود که به دنبالش بودیم. حالا باید به مصاف والنسیا برویم و یک سه امتیاز دیگر را کسب کنیم. می دانستیم که بازی با سوسیداد چقدر مهم است چون آنها صدرنشین لالیگا بودند. بازی خانگی بود و باید پیروز می شدیم. اتگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داشتیم و برایش به خوبی جنگیدیم.»

 

پدری ادامه داد:« پیش از این مقابل دروازه چندان خوش شانس نبودیم ولی در دو بازی اخیر از این حیث بهتر کار کرده ایم. توپ های مان وارد دروازه می شود و البته این نتیجه کار و تلاش سختی است که در هفته های اخیر داشته ایم.»

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ