Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:03:40 GMT

اعتراف سعودی‌ها به پایان داستان پرسپولیس و النصر

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۲۶۵۰

اعتراف سعودی‌ها به پایان داستان پرسپولیس و النصر

روزنامه سعودی اسپورت با انتخاب داور دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از پایان شانس النصر برای حضور در این بازی گفت.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدالرحمان الجاسم را به عنوان داور دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی انتخاب کرد.

این تصمیم با واکنش سایت سعودی اسپورت عربستان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت با تیتر «بخت النصر برای حضور در فینال از بین رفت» تاکید کرد که با انتخاب داور بازی دیگر النصر نمی تواند امیدوار به حضور در فینال باشند.

تیم النصر بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به کمیته انضباطی AFC شکایت کرد و مدعی شد که نماینده ایران از بازیکنان جدید خود به صورت غیر قانونی استفاده کرده است که البته این شکایت را هم کمیته انضباطی و هم کمیته استیناف AFC را رد کرد.

ظاهرا باشگاه النصر حتی به کاس هم شکایت کرده که البته این شکایت هم راه به جایی نبرده و همه چیز آماده برگزاری دیدار فینال بین نماینده ایران و کره جنوبی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: النصر عربستان تيم فوتبال پرسپوليس دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست بدهد و راهی دیدار پایانی شود. ملی‌پوشان ایران فردا دیدار فینال رامقابل تایلند برگزار می‌کنند و وزیر ورزش هم تماشاگر ویژه این مسابقه خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد