Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، امیر عمیدی روز پنجشنبه در نشست شورای مسکن این شهرستان افزود: از  متقاضیان  دارای شرایط لازم ،  ۳۰۴ تن وجه اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی را واریز کردند.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه دولت متقاضیان تا پایان آذر ماه مهلت واریز وجه اولیه را دارند، تصریح کرد: این طرح با پیگیری و کارگزاری بنیاد مسکن در دست اجراست و به تعداد متقاضیان ثبت نام شده در این طرح زمین اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیدی با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر تا پایان سال گذشته ۳۱۸ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذارشد، اظهار داشت: مسکن های مهر به ۲ قسمت دارای معارض و بدون معارض تقسیم بندی شد که همه تمرکز به تکمیل و واگذاری واحدهای بدون معارض قرار گرفت.

 مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: امسال هم تکمیل مابقی واحدهای طرح مسکن مهر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی است که تا پایان سال تکمیل و تحویل داده شوند.

به گفته وی برای ۴۸۰ واحد مسکن های مهر پرونده حقوقی تشکیل شده که اختلافات بین پیمانکار، کارفرما و مردم موضوع آن است.

عمیدی با بیان اینکه در طرح مسکن مهر ساخت ۱۰ هزار و ۱۵۶ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت، افزود: از این تعداد هشت هزار و ۸۶ واحد تاکنون تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۷۰ واحد مسکن مهر ناتمام باقیمانده است، ابراز داشت: از این تعداد ۴۸۰ واحد زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گفته وی در طرح مسکن مهر پروژه سنگسر ۱۱۲ واحد با پیشرفت فیزیکی ۶۰ در صد وجود دارد که به علت اختلافات پیمانکار و کارفرما بلاتکلیف مانده است.

عمیدی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۸ بلوک بدون آسانسور بود، اظهار داشت: در سال گذشته ۲۰ بلوک و امسال نیز ۴۲ بلوک مجهز به آسانسور شدند.

رییس بنیاد مسکن شاهرود هم در این نشست گفت: در شهر شاهرود ۲۸۳ متقاضی و شهر مجن نیز ۲۱ متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن واریز وجه اولیه داشتند.

مهدی پارسا با بیان اینکه برای ساخت ۶۰۰ واحد در شهر شاهرود زمین اختصاص یافته است، افزود: فعالیت اجرایی برای ۳۹۸ واحد آغاز شده و بخشی در مناقصه انتخاب پیمانکار، بخشی هم در مرحله اخذ جواز و اقدامات بعدی است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان در سه شهر مجن، بیارجمند و کلاته خیج هم برای این طرح نام نویسی کردند، اظهار داشت: در شهرهای بیارجمند و کلاته خیج زمین برای ساخت اختصاص یافته اما تاکنون متقاضیان هیچ واریز وجهی نداشتند.

سرپرست فرمانداری شاهرود هم در این نشست گفت: در خصوص طرح ۱۱۲ واحدی سنگسر به دلیل اعلام ورشکستگی پیمانکار باید خلع ید انجام پذیرد و هر چه سریعتر پیمانکار جدید معرفی گردد.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه در پرونده های حقوقی نباید منتظر رای مراجع قضایی بود و باید هم راستای رسیدگی قضایی ادامه کار انجام شود، افزود: اگر کار ساخت و ساز تعطیل شود و منتظر رای دادگاه ماند با افزایش قیمت مشکلات جدیدتری پیش خواهد آمد.

وی از مسوولان دستگاه های خدمات رسان هم خواست برای رفع مشکل مسکن های مهر و محلات اسلامی و کم برخوردار با توجه به فصل بارندگی و سرما زمانبندی مشخصی تعیین گردد.

جلالی ادامه داد: در اجرای ساخت و تکمیل طرح های مسکن مهر شهرستان باید کارشناسان هزینه ها و پیشرفت کار را برآورد کنند چنانچه کار متوقف شده پیمانکار را خلع ید و ادامه ساخت را اداره مسکن و شهرسازی به عهده گیرد.

وی از مصوبه استانی در خصوص تشکیل شعبه مجزا در دادگستری جهت بررسی مشکلات پرونده های مسکن مهر خبر داد و تصریح کرد: برای طرح مسکن مهر مشکلات عدیده و متنوعی وجود دارد که می توان بخش زیادی از آن را با مساعدت شهرداری برطرف کرد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن شاهرود مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن شاهرود مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن شاهرود مسکن مهر اخبار کنکور طرح مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد