Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:30:18 GMT

پرواز شهرخودرویی‌ها با هواپیمای اختصاصی به سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۲۷۱۱

پرواز شهرخودرویی‌ها با هواپیمای اختصاصی به سیرجان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاروان شهرخودرویی‌ها ساعت ۹ صبح امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد عازم سیرجان شدند تا این تیم به یک جلسه تمرین قبل از انجام بازی در این شهر نیز برسد.

با تصمیم مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، سفر تیم فوتبال این باشگاه به سیرجان برای حفظ سلامتی بازیکنان شهرخودرو در شرایط کنونی و همچنین سهولت در رفت و برگشت، با پرواز اختصاصی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سید مهدی رحمتی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران جمعه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۵ به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهند رفت و صبح روز شنبه نیز راهی مشهد خواهند شد.

پرواز اختصاصی شهرخودرویی ها به سیرجان در حالی انجام شده که اعضا این تیم پیش از بازی با گل گهر سیرجان ۴۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند تا باروحیه ای بالا به مصاف حریف خود بروند.

کد خبر 5098228

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شب یلدا شهرکرد کرمانشاه شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج قاسم سلیمانی آلودگی هوا هفته پژوهش حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران

روز گذشته یکشنبه شانزدهم اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه این بازی پس از سوت پایان داور تساوی بدون گل اعلام شد.

کد خبر 751056

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی بوئینگ آمریکا
  • ۱۹۲۰ زائر از آذربایجان غربی عازم حج‌می شوند/نخستین پرواز ۱۸ خرداد
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی آمریکایی
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟