Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان همزمان با هفته پرستار از تعدادی از پرستاران بخش کرونا بیمارستان کوثر سمنان با حضور نایب رئیس اول مجلس تجلیل شدند.

به مناسبت هفته پرستار و با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فخری فرماندار سمنان، دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، دکتر همتی مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان کوثر سمنان، از تعدادی پرستاران این مرکز قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین از راحله احمدی سر پرستار ای سی یو بخش کرونا، سمیه صفایی سر پرستار ای سی یو داخلی  و حسین داوری مترون بیمارستان کوثر تجلیل شد.

همچنین دکتر قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به سمنان از پروژه در حال ساخت رویان جهاددانشگاهی استان، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، پروژه در حال ساخت سرطان و سوختگی ، پروژه در حال ساخت بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان مهدیشهر و..بازدید کرد.

افزایش قربانیان کرونا علوم پزشکی سمنان به 604 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین از شناسایی و بستری 6بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانائی اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 14 هزار و ۶۵۰ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۶ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۹۲ نفر رسیده است و 10 هزار و ۵۵۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ به سه هزار و ۴۳۶ نفر رسید .

وی یادآوری کرد: متأسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰۴ نفر در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه نیز فوت شدند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نائب رييس مجلس مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سمنان همه باهم علیه کرونا امیرحسین قاضی زاده هاشمی دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا استان سمنان کوثر سمنان نایب رئیس تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا