Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون ۳۸۴ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند که ۱۱۹ نفر کمتر از بالاترین رکود ثبت شده در یک ماه قبل است.

به گزارش برنا،طی شبانه‌روز تعداد ۴۶ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که ۶۷ نفر کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در یک ماه قبل است.

بر اساس این گزارش، تعداد بیماران بدحال بستری در مراکز درمانی استان بعد از حدود ۲ ماه، روند کاهشی داشته و با کاهش ۱۳ نفری نسبت به آخرین آمار، هم‌اکنون ۷۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در این استان از چهار روز پیش اعلام کرد: تاکنون یک‌هزار و ۲۱۳ نفر در این استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر شهرام حبیب‌زاده گفت: ظرفیت مراکز درمانی استان اردبیل برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است ولی خدمات درمانی به نحو لازم ارائه می شود.

وی با اشاره به ترخیص ۴۶ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان پس از بهبودی نسبی در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: تعداد بستری افراد بدحال مبتلا به کرونا در استان در حال کاهش است و انتظار داریم که با کاهش بستری مبتلایان جدید، این آمار نیز روند نزولی بگیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت بالا، مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

دکتر حبیب‌زاده همچنین با اشاره به تثبیت و کاهش جزیی شیوع کرونا در استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به روند شکننده شیوع کرونا، همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های کنترل این بیماری بسیار ضروری است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر، خلخال و کوثر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های نمین، سرعین و نیر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اردبیل آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل درمانی استان اردبیل مراکز درمانی استان مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید

به گزارش تابناک، آنطور که معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته، از بین همه اتوبان‌های تهران، ۳ بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار هستند. از منحرف‌شدن ماشین‌های سنگین بگیر تا شاخ به شاخ‌شدن سواری‌ها و به ‌هم خوردن تعادل موتوری‌ها.

یکی از این بزرگراه‌ها، بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است که از شمال شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل هم این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد، بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران مربوط به همین مسیر است و ۹درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه اتفاق می‌افتد.

بعد از آن بزرگراه امام علی(ع) است که ۶درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به ‌خود اختصاص داده. بزرگراه امام علی(ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به‌خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود و همین، تصادفات بسیاری را رقم می‌زند.

 
رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه هم که از شرق به غرب کشیده شده، ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ می‌دهد. البته همیشه هم عامل تصادفات ماشین‌ها نیستند و موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده که تصمیم می‌گیرند از وسط اتوبان عبور کنند هم سهم قابل توجهی در این زمینه دارند.

خوشبختانه پلیس به‌ دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است و علاوه بر اینکه به مردم توصیه می‌کند به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند، با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را هم در دستور کار دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کاهش سرقت در اردبیل