Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:22:07 GMT

عضو جدید هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات سیار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۳۰۲۴

عضو جدید هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات سیار معرفی شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جلسه هیأت‌مدیره همراه اول روز چهارشنبه ٢۶ آذرماه با حضور سیدمجید صدری، عضو جدید برگزار و درباره برنامه‌های آتی این اپراتور با مأموریت «تحقق رویای دیجیتال»، تبادل‌نظر شد.

صدری که به‌ نمایندگی از سمت سهامدار دولت، جایگزین مهدی غیناقی در هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران شده است نیز ضمن معارفه رسمی برای نخستین بار در این جلسه حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است، سوابقی همچون مدیرعاملی «شرکت‌ مخابرات ایران»، نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعاملی «شرکت خدمات ارتباطی رایتل»، مدیر عاملی «شرکت پایانه‌های داده‌های نوین»، عضویت در اتاق بازرگانی تهران، عضویت در هیأت‌مدیره و مدیرعاملی «شرکت نداگسترصبا»، ریاست هیأت‌مدیره «شرکت انتقال داده‌های رهام داتک» و عضویت در هیأت‌مدیره «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران» را در کارنامه عملکردی خود دارد.

کد خبر 5098323

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول سید مجید صدری مراسم معارفه هفته پژوهش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری ویروس کرونا گوگل واکسن کرونا مخابرات صندوق نوآوری و شکوفایی سورنا ستاری منصور غلامی لایحه بودجه ۱۴۰۰ نوآوری هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو