Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@06:45:02 GMT

بنزما، کریستیانو شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۳۱۶۵

آمار گلزنی مهاجم فرانسوی مانند زمان حضور ستاره پرتغالی در رئال مادرید است. ناطقان: به نقل از آس، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به معنای از دست دادن میانگین ۵۰ گل در یک فصل بود. ستاره پرتغالی برای سفیدپوشان در ۴۳۸ بازی ۴۵۰ گل به ثمر رساند و به نظر می رسید شرایط بدون این بازیکن سخت خواهد شد. در باشگاه مادرید به دنبال یک راه حل برای پر کردن جای خالی ستاره پرتغالی می گشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جابجایی رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ رخ داد و در آن فصل نقل و انتقالات بازیکنی در حد و اندازه‌های ستاره پرتغالی وجود نداشت. از آن زمان مادرید پرونده امضای قرارداد با کیلیان ام‌باپه را به راه انداخته اما تا تابستان ۲۰۲۱ نمی تواند با مهاجم پاری‌سن ژرمن قرارداد امضا کند. نیمار جزو گزینه های سفیدپوشان نبود. از طرفی خارج کردن محمد صلاح از لیورپول بعید به نظر می رسید. هری کین بیش از ۲۰۰ میلیون یورو ارزش داشت و مشخص نبود با فوتبال اسپانیا می تواند خود را وفق دهد یا نه. سپس باشگاه به این نتیجه رسید بنزما، آسنسیو و گرت بیل باید ۵۰ گل در یک فصل بزنند تا جای خالی رونالدو احساس نشود. تا امروز تنها بنزما توانسته است در نقش گلزن ظاهر شود.

در آماری که پدرو مارتین در توئیتر مطرح کرد این موضوع کاملا آشکار است: بنزما برای دوران دوم زین الدین زیدان در مادرید مهمتر از رونالدو در دوره نخست سرمربی فرانسوی بوده است. کریستیانو ۲۸ درصد گل های مادرید زیدان را به ثمر رساند (۱۱۲ گل از ۳۹۳ گل) و بنزما ۲۹ درصد گل های دوران دوم حضور سرمربی فرانسوی در این تیم را به نام خود ثبت کرد. او ۴۴ گل از ۱۴۸ گل سفیدپوشان را به خود اختصاص داده است.

اگر توانایی گلزنی که رونالدو داشت از طریق بنزما جایگزین شده است باید به دنبال دلیل دیگری گشت تا مشخص شود چرا میانگین گلزنی رئال مادرید نسبت به زمان ستاره پرتغالی پایین آمده است. در زمان کریستیانو سفیدپوشان ۲.۸ گل در هر بازی به ثمر می رساندند اما اکنون  ۱.۷ گل وارد دروازه حریفان می کنند. علت این موضوع کاملا آشکار است چون پشت سر بنزما کاملا خالی است.

پس از رفتن بیل و رونالدو قرار بود آسنسیو و هازارد، بنزما را در خط حمله همراهی کنند که بازیکن اسپانیایی و بلژیکی هیچ کمکی به گلزنی نکردند. آن ها در فصل ۲۰-۲۰۱۹ تنها دو گل به ثمر رساندند. در این فصل هم دو بار گلزنی کرده اند که آماری هشدار دهنده است.

بنزما در ۳۲ سالگی هم به وظایفش به خوبی عمل می کند و اخیر توانست رکورد بیشترین بازی در رئال مادرید به عنوان یک بازیکن خارجی را به خود اختصاص دهد. او از رکورد ۵۲۷ بازی روبرتو کارلوس پیشی گرفت. مهاجم فرانسوی تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد و به احتمال فراوان قراردادش بار دیگر تمدید شود و تا ۳۵ سالگی در مادرید بماند.
منبع: ایسنا برچسب ها: بنزما ، کریستیانو ، رئال مادرید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بنزما کریستیانو رئال مادرید ستاره پرتغالی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و در طول دوران ۹ سال حضورش در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کند.

علاقه بازیکن به شیاطین سرخ بر هیچکس پوشیده نبود اما در نهایت او تصمیم گرفت که پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بازی در سانتیاگو برنابئو را هم تجربه کند و در دوران حضورش در این تیم توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد و به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه تبدیل شود.

کالدرون در گفتگو با میل آنلاین درباره جذب این ستاره پرتغالی اظهار داشت:«چطور رونالدو را متقاعد کردم که به رئال مادرید بپیوندد ؟ این کار چندان سختی نبود چون او خودش رئال مادرید را می‌خواست. کار سخت در واقع متقاعد کردن مدیران منچستر بود.

منطقی بود که آنها تمایلی به فروش او نداشته باشند و نخواهند که او جدا شود. به لطف اشتیاق این بازیکن و تعهدی که در دسامبر ۲۰۰۸ از سوی دو طرف داده شده بود، این قرارداد در انتهای فصل نهایی شد و او به رئال مادرید پیوست.»

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو