Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با تأکید براینکه امروز تنها منبرها نیستند که در راستای ترویج نماز مؤثر واقع می‌شوند گفت: باید از حوزه فضای مجازی و فناوری نوین نیز برای این امر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد شمس‌الدین» در بیست و نهمین اجلاس ویدئوکنفرانسی استانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد ضمن بیان اینکه این مراسم هرسال پویاتر از قبل برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مراسم به‌صورت ویدئوکنفرانس دستاورد جدیدی محسوب می‌شود تا همه آحاد جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به برگزاریالغ ۸۰ درصد جلسه به‌صورت مجازی به دلیل شرایط کرونا اظهارداشت: تلاش شد تا با استفاده از همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید محتوا در فضای مجازی صورت گیرد.

 

وی از رتبه پنجم ستاد اقامه نماز استان سمنان در اقامه نماز خبردادوافزود: خواستگاه تشکیل این اجلاسیه به فرمایش حجت‌الاسلام قرائتی بود که ارتباط تنگاتنگ با چند حوزه دارد که مهم‌ترین آن آموزش و پرورش است.

 

حجت‌الاسلام شمس‌الدین بابیان اینکه بخش عمده از افرادی که در ایران زندگی می‌کنند اهل علم هستند اضافه کرد: حدود یک هزار مدرسه در استان سمنان وجود دارد که قابلیت کار در آن‌ها می‌تواند به‌مراتب بهتر از مساجد باشد اگر این دانش آموزان امروز در عرصه باشند برای آینده کهن مثبت خواهد بود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان افزود: ستاد اقامه نماز از هنر بهره‌برداری می‌کند و توانسته ارتباط لازم را بادانش آموزان برقرار کند که امیدواریم این روند با همراهی آموزش‌وپرورش همچنان تداوم یابد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش هستند تا با وارد کردن خرافات به مسائل دینی و مذهبی اعتقادات مردم را زیر سلطه خود ببرند، افزود: باید بیش از پیش هوشیار بود و در برابر این تهاجم فرهنگی ایستاد که البته یکی از راه‌های آن الگوسازی سبک زندگی اسلامی برای جوان نسل امروز است.

 

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با بیان اینکه اصالت و خمیرمایه جوانان ما با اسلام و نماز درآمیخته شده است، گفت: جوانان در تمام مناسک و آئین در صف نخست هستند و مشاهده تصاویر تشییع پیکرهای شهیدان مدافع حرم، نماز جمعه و… بیانگر این حقیقت است، اما به هر روی باید به هجمه دشمنان به صورت ویژه توجه کنیم و در دام تبلیغات و فضاسازی دشمنان نظام قرار نگیریم.

 

وی با بیان اینکه امروز ما به عنوان یکی از مصرف کنندگان فضای مجازی هستیم، ابراز کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از این بستر را آموزش ببینیم و بومی‌سازی آن را در دستور کار قرار دهیم امروز باید بپذیریم که گفتمان ما در حوزه دین به صورت جدی تغییر کرده و اصلاح شود تا دین و مفاهیم اسلام بتواند رونق بیشتری در زندگی تک‌تک افراد جامعه ایجاد کند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فضای مجازی و فناوری نوین ستاد اقامه نماز استان سمنان حجت الاسلام فضای مجازی شمس الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی